Bini Orang

Aku tak mengurat bini orang tau! Cuma sekali tu je. Lepas tu aku rasa kesian lak kat dia orang. Sampai sekarang bini orang tu masih marah dan kecewa kat aku… adoi laaa… Nak jadi kawan pun tak boleh dah sekarang. Bodoh punya aku.

Anyways, perempuan sekarang ni dah jadi bini orang (a.k.a. dah dijamah dan diratah sesedap hati dan rasa dek laki dia) pun masih ada yang lazat mata dipandang ek? Ya ke? Hmmm… may be la kot? Tapi aku tak berapa pergilah dengan bini orang ni. Psikologi agaknya sebab minda dah bagitau terowong dia dah chartered oleh satu lokomotif saja jadi lokomotif lain rasa macam tak sedap je terowong tu. Hmmm…

Namun begitu (terpaksa guna frasa formal ni sebab aku dah guna perkataan anyways kat perenggan atas… eheks…) ada beberapa wanita bertaraf bini orang yang aku masih suka tengok. Errr… excuse me… suka di sini tak semestinya berserta syahwat walaupun kemungkinan tidak ditolak… eheks… Misalnya, Permaisuri aku. Walaupun dah jadi bini aku (haper kau orang fikir aku bukan orang ke?), aku masih suka tengok dia. Selain daripada tu, aku suka tengok Erra Fazira sekarang sedangkan masa dia single tu aku sorang je antara kengkawan yang tak teruja sangat tengok dia. Masalah betul…

Sorang lagi bini orang yang aku suka tengok ialah Catherine Zeta Jones. Aku memang suka tengok dia sejak dia belum kahwin sampailah dia dah kahwin dengan Michael Douglas tu. Macam tak berubah je paras dan gaya dia. Agaknya memang tak dijamah dek Michael Douglas ke haper dia ni? Adoi laaa… Jessica Alba pun dah kahwin kan bebaru ni? Hopefully dia pun masuk kategori bini orang yang aku masih suka tengok…. hehehe…

Sorang lagi ialah Meg Ryan. Tapi sekarang dia dah janda jadi tak masuk kategori entri ni. Begitu juga Fauziah Latiff dan Rita Rudaini. Tapi sebab Rita Rudaini dah kembali masuk kategori bini orang semula, maka Rita Rudaini kembali masuk carta bini orang yang aku masih suka tengok…. eheks!

Tapi sebenarnya tak ada kebaikan apa-apa pun dok tengok bini orang. Tengok anak dara orang tu mungkin ada sikitlah kebaikannya kalau tenungan tu berakhir dengan berkahwin. Tapi bini orang…? Astaga wa esta bagadud…

About these ads

8 Respons to “Bini Orang”

  1. norazlina redzuan pun lawa ape?

  2. Pye: Betul tu… tapi bukan citarasa wa laaa… Tapi kalau Zalina Azman atau apa ke entah nama dia tu dah tak ingat, then tu wa suka!

  3. aku yakin sari yanti pun sedap gak. belum ada yang jamah tu… lagi satu, farah AF. pasti bertenaga sebab dia selalu minum pearl kacip… argghhh sendat!

    • irsha: Sari Yanti belum ada yang jamah??? Ko ni biar betul… Laki dia tu apsal? Perlu kursus praktikal daripada aku ke laki dia tu? Cet! Atau sebenarnya ko tak baca paper ek? Agaknya ko tak au dia dah kawin bebaru ni? Baca sini.

  4. baru ptg semlm terbaca somewhere, sari yanti dah ber… adusss. sori keretapi aku lambat skit.

  5. Ini la dikatakan anatara penyakit “Ain” – alkisah kawan hamba pantang ada jemputan keraian, mesti pergi. Alasannya nak tengok bini member2. Maka moralnya, kalu ada bini jgn dipertontonkan sangat, nanti kengkawan pun minat…..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 784 other followers

%d bloggers like this: