Giliran Lelaki Jual Servis

Laporan dalam Metro Ahad hari ni. Mengejutkan atau sensasi?

Megah tiada dara

Oleh FUAD HADINATA YAACOB dan SHAMRAN SARAHAN

KUALA LUMPUR: Mengaibkan apabila semakin ramai remaja perempuan beragama Islam di negara ini kehilangan dara pada usia muda.

Lebih membimbangkan, segelintir mereka berbangga dengan status itu dan beranggapan remaja yang masih dara sebagai kelompok ketinggalan zaman.

Hasil temu bual Metro Ahad dengan sekumpulan remaja yang pernah terjerumus dalam pelbagai gejala sosial juga mendapati, ada remaja yang kini berusia 15 tahun memberitahu kali pertama mereka melakukan hubungan seks ketika berusia 10 tahun.

Ada juga yang mengaku seawal usia lapan tahun, mereka mula merokok, minum arak dan mengambil dadah jenis syabu…

Laporan tu diteruskan dengan temubual bersama lima gadis-gadis yang terbabit. Ke semua mereka berusia 15 dan 16 tahun. Paling awal melakukan hubungan seks ialah 8 tahun. Wow! Mengejutkan? Ye ke? Eleh… kau orang terkezut konon… menyampah aku! Piiiraahh…!

Anyways, ada lagi yang di luar sana gadis-gadis begini. Dia orang buat dengan sesiapa saja. Bukan sebab nak duit pun tapi sebab gian dah tak tertahan. Maklumlah dah rasa. Tu dia! Dan dia orang ni bukan semuanya non-muslim tau. Muslimah belaka. Antara pasangan dia orang pula… well… bolehlah dikatakan ‘Malaysian’ i.e. masyarakat majmuk yang terdiri daripada pelbagai agama dan bangsa. Malaysian le tu – majmuk. Umur jantan? Tak semestinya di bawah 20 tahun beb. Lebih tua lagi dia orang suka sebab orang yang lebih tua takkan kecoh-kecoh dah buat nikmat persetubuhan haram dengan bebudak… eheks!

Astaga wa esta bagadud… Kepada gadis-gadis yang masih dara mahupun yang tak berdara lagi di luar sana yang ketagih dan gian seks, alahai… dengarlah nasihat beta ni. Janganlah kau orang pergi cari jantan entah haper-haper yang tak dikenali di luar sana. Cari nahas je. Kau oang emel ajalah aku. Paling bagus telefon aku kat ofis. Kalau nak telefon atau SMS henpon aku, waktu pejabat dan hari bekerja saja tau. Kompem aku mesti respon punya. Dan aku akan berikan khidmat yang terbaik. Free-of-charge lagi! Lagipun kondom dan pil perancang provided. Kekuatan dan keupayaan tip top! Tak percaya? Don’t worry… ada 7 days free trial. Silakan! Silakan!

Kalau nak bayar, laaaagi bagus! Perkhidmatan yang diberikan adalah sangat setimpal dengan nilai bayaran yang diberi. Berbagai khidmat ada – khidmat pecah dara, khidmat kepuasan seks, khidmat oral seks, khidmat teman-teman saja, khidmat hangat-hangat tahi ayam, khidmat hangat-hangat tahi kucing, khidmat raba-raba… sebut saja. Gerenti puas! Tidak mahukah kalian berbangga dan merasa megah kerana dara kalian pecah dalam posisi yang paling erotik dan lazat di bawah bimbingan seorang yang expert, berpengalaman, campin lagi memuaskan? Eheks…

Apa tunggu lagi? Emel, telefon dan SMS beta sekarang! Dah tak risau lagi dah nampaknya kaum lelaki dengan krisis kewangan tahun baru ni. Ada sumber pendapatan dalam pekerjaan baru yang gerenti semua jantan takkan malas nak laksanakan! Yang dah mati pucuk pun mesti berusaha nak kembali beraksi tu… adoi laaa…

Dan sebenarnya aku risau sebab aku juga ada zuriat. Ya Rahmaan, Ya Rahiim, kurniakanlah hidayahMu kepada kami dan janganlah Kau putuskan hidayahMu daripada kami sehingga kami kembali kepadaMu.

6 Respons to “Giliran Lelaki Jual Servis”

  1. kepada adik adik yang memerlukan layanan batin,abang gafa sedia melayan tapi yang anal dengan fetish sahaja.kita main ikat ikat dengan main sebat sebat.

    *pastu zabaniah pulak ikat dengan sebat kita

    • Najwa Aiman Says:

      Gafaro: Nak main apa pun lantaklah tapi kalau dengan yang bawah umur tu hati-hati jangan sampai kena tangkap. Nanti hang kena enam sebat, budak tu masuk hospital kena enam jahit. Haru… Dan sebenarnya Izrail sentiasa memerhati kita sambil jeling-jeling jam tangannya, nak pastikan waktu dah sampai ke belum… adoi laaa…

  2. […] Penjenayah Baca Paper Sekarang ni orang lelaki pun dah boleh jual servis, kan? Ada ramai gadis sunti yang gian dan ketagih jantina sekarang. Maknanya, dah tak perlu […]

  3. ami hensem Says:

    limau purut tiga serangkai..buta perut xdak akai..tu je sesuai kat bohsia yang blum tumbuh bulu nie…betul ke malaysia nie agama rasminyer islam??? ke islam sekular mcm kt turki nun.kunfius aku

  4. ami hensem Says:

    Dad kawin pun mmpu lu kejang satu bdn pun..dgr cite wanita timur tengah nie ada urutan rahsia membesarkah buah dada…prmpuan malaysia xnak menuntut ke?? kalau nk besrkan btg bagi kaum lelaki meh jumpa aku. bawak pulut kuning ngn ayam panggang.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: