Arkib untuk 17 Februari 2009

Bersetubuh Semasa Muda

Posted in Bencana, Bodoh, Budak, Semasa on 17 Februari 2009 by Najwa Aiman

Di UK sorang budak lelaki umur 13 tahun dah jadi bapa hasil persetubuhan haram dia dengan sorang budak perempuan umur 15 tahun. Betullah! Aku tak tipu! Baca kat Perez Hilton.

Kalau kat Malaysia, budak lelaki tu baru je tamat sekolah rendah dan baru start tingkatan satu ek. Dah jadi bapa pula. Yuran sekolah pun agaknya masih bapa dia yang bayar. Eh? Kat UK yuran free kan? Ye ke? Entah?

Rasa-rasanya kat Malaysia dah berlaku ke benda cenggini? Ekekekekekeke… Weh! Berangan le kau orang kalau fikir belum berlaku! Piiiraahhh…!