Ipoh Lagi Acara Solo

AMARAN: Entri ni sekadar bebelan.

Hujung bulan ni kena pergi Ipoh… lagi… untuk ke sekian kalinya… adoi laaa…! Kerap sangat dah aku kena pergi Ipoh ni aku dah boleh jadi expert warung makan dan markas-markas reban ayam telur dan ayam daging untuk disewa… ekekekekeke…

Tapi kali ni aku kena pergi solo. Tak ada geng. Kejang bosan le aku nampaknya kali ni. Esoknya high court. Kompem aku boring kejang! Kot ada aktiviti yang buat sebahagian otot saja kejang tu lazat le juga… Tapi kalau kejang dek boring… alahai… Tolong…!!! Sebelum ni boleh le juga makan angin lawat pokok sena yang batunya dah kena pecahkan tu. La ni dengan pokok sena tu sekali nak kena sodok dek penguasa tempatan pulok… Lisa Surihani pulok tak dapat join aku ke Ipoh kali ni sebab kena temankan mak dia pergi pasar nak beli udang galah untuk kenduri.

Walaweh plastik! Persetankan le pokok mangga kau yang baru nak tumbuh tu! Sanggup ke kau biarkan aku bercakap sorang-sorang sementara nak tunggu lelap? Aku kacau kau sepanjang malam sampai ke pagi nanti baru kau tau! Cet!

4 Respons to “Ipoh Lagi Acara Solo”

  1. apa yg kau bebel ni… sejak bila laks lisa suka makan udang?

  2. gua teringin nak jadi udang yang akan dimakan oleh lisa….

    isks macam seronot je bila bibir lisa bertemu dengan badan gua….

    aww….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: