Be Serious… Get the Knowledge!

Sejak siri House dan CSI dah tamat ni, hiburan TV waktu malam aku cuma tinggal CSI: NY dengan Magic’s Greatest Secrets Finally Revealed… eheks… Memang aku akan usahakan tak pernah miss tonton The Masked Magician tu. Katanya dia tu ialah bekas illusionist Val Valentino. Entah le. Anyways, selain daripada dapat explore rahsia ilusi ahli silap mata, dapat gak cuci mata. Awek-awek pembantu dia… perghhh…! Meleleh siot!

Sejak dulu aku memang minat sangat tonton pertunjukan ilusi silap mata ni. Dari David Copperfield, David Blaine, Criss Angel, dan juga dua orang illusionist yang merantau seluruh dunia buat street magic tu. Apa entah nama dua ekor tu…

But then again, selepas tonton The Masked Magician tu, sekarang ni aku dah rasa macam tak best pula bila tonton dua siri Criss Angel Mindfreak tadi. Almost setiap ilusi yang dia buat tu aku dah belajar konsepnya daripada The Masked Magician tu. Magic is now no longer fun to watch once you know the tricks behind them… adoi laaa…

Ilmu, tuan-tuan… ILMU. Ilmu menyebabkan kita lebih serius, dan jadi serius. Hidup memang serius, kan? Kan?

6 Respons to “Be Serious… Get the Knowledge!”

  1. memang meleleh hahaha.

  2. bang layan la scare tactics…

    • Wa dah tengok Scare Tactics ni malam tadi. Perghhh…! Kaw kaw depa bagi pekena! Tapi kan… awek yang kena layan budak yang boleh nyalakan api secara ilmu batin tu agak menepati cita rasa sebanyak 70% le pulok… stim… stim…

  3. Now dah mula balik CSI-Miami.. besttttttttttttttttttttt 😀

    • huh? Ko minat ek CSI: Miami tu? Aku macam tak berapa nak pergi la dengan siri tu. Tapi musim baru ni pengganti Dr. Alexx tu memang meleleh la weh! Aku mesti tonton malam ni!

Tinggalkan Jawapan

