Bila Stim Tu Seksa

Dalam tahun 2007 dulu ada cadangan nak panjangkan landasan LRT dari Kelana Jaya ke Subang Jaya dan USJ kan? Lepas tu senyap je ek? Kenapa ek? Kalau menjadi tu, aku akan jadi antara rakyat Malaysia yang sangat gembira dan bahagialah. Tapi tak jadi le pulok… Tak ada rezeki le tu.

Sekarang ni perkhidmatan LRT di bulan Ramadan macam mana ek? Ada tambahan ke untuk waktu habis pejabat? Dulu… ya Rabbi…! Kalau dibandingkan, ikan sardin dalam tin tu boleh dianggap gerabak kelas pertama yang eksklusif dan selesalah! Di stesen lagi dah padat. Belum dalam tren lagi tu! Tu pun belum tentu boleh masuk dalam tren bila tren sampai. Aiyooo…!

Dan oleh kerana time tu berpuasa, maka gesel-gesel dengan awek, amoy, minachi bla bla bla tu semua dah jadi satu beban le pulok… adeh… Tak boleh le nak stim lebih-lebih. Sia-sia je puasa sepanjang sehari suntuk tu tau… cet!

6 Respons to “Bila Stim Tu Seksa”

  1. haah la baru aku perasan punya seksa stim ni kengkadang tu sampai mengigil badan…

  2. oh ya ker? heeeeeeee…..

  3. wahahaha… ujian puasa, ni la paling seksa…time sekolah dulu, seksa xleh cuci mata jek…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: