Macam Mana Nak Dail?

Ahad hari tu bawa family aku ke Carrefour Subang Jaya. Kat bawah tu ada satu kedai yang jual perhiasan ala-ala antik dan klasik gitu, termasuklah telefon kayu dalam gambar tu. Lalu Aiman dengan penuh hairan dok observe menatang tu.

“Abah, macam mana nak telefon orang pakai telefon ni?” dia tanya akhirnya setelah puas merenung telefon tu.

“Kenapa pula?” aku tanya. Aku pula yang hairan. Apa punya soalan le yang Putera aku ni tanya?

“Tak ada button nak tekan nombor pun?” dia balas.

Adoi laaa… generasi Melayu 2020 le ni… Adoi laaa…

6 Respons to “Macam Mana Nak Dail?”

  1. heh, di belum tengok telefon hitam gedegang besar yang kat taiping dulu. mesti dia ingat model vw beetle berskala kecil hahaha.

  2. dulu gua penah hentak kepala sepupu gua dengan telefon hitam tu…

    hahahaha..pas tu gua pulak kena balun

  3. tefon cenggini bunyi dia klasik tauuu….

Tinggalkan Jawapan

