Yang Original Tetap The Best!

Yeszaaa…! The only! The original!

Advertisements

6 Respons to “Yang Original Tetap The Best!”

  1. time aku nak dengar ni laaaaa minah cleaner ni nak vacuum…ampeh…

    • “Minah” cleaner? Biasanya orang sebut “makcik” cleaner. Ni mesti perempuan muda yang buat kerja cleaning kat ofis ko tu! Perghhh…! Tak kiralah dia sambut raya ke tak, suruh dia tutup vaccum tu, dok atas riba kau dan dengar lagu tu bersama-sama beb! Lepas tu ajak dia berbuka sama… tak kiralah buka apa pun… ekekekekeke… aiyaaarrrkkk…!

  2. Cissss… ada gak lagi niat korang nak soh minah tu buka-bukaan yerrr… tak senonoh…:D

    ehhh memang best aarrr lagu niii…

  3. betul betul betul… kalau minah tu cung, lagi laaaaa betul…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: