BïLä TïBä 2 SYäWäL

Sehari sebelum tu…

Ekekekeke… Jangan beraya lelama sangat weh!

Advertisements

8 Respons to “BïLä TïBä 2 SYäWäL”

  1. ingat baju asrama pekerja mana td?

    • Weh… Kain tu pembaca Najwa Aiman dari Singapore beri tau. Permaisuri aku pergi tanya kat kedai sini nak beli kain jenis tu sebab tak cukup nak buat baju untuk Haziq (masa pembaca yang dikasihi tu beri, Haziq belum lahir lagi daaa…) tapi nyonya tailor tu cakap “Waaa… ini macam punya kain susah mau cali woooo…!”.

      Maceh kat Mama dari Singapore yang menghadiahkan kain tu. Beta dah emelkan gamabr kami sekeluarga beraya dalam satu set baju Melayu serba biru berkilat. Dah dapat kan?

      p/s: Alhamdulillaah… Dengan pemberian tak ternilai ni maka aku berjaya memecahkan tempoh selama dua belas tahun pakai baju Melayu yang sama setiap kali raya! Eheks… Maceh Mama!

  2. salam ‘alaik…
    er, tema thun nie biru erk?
    apa-apa pun salam lebaran…
    sambutlah kemenangan ini dengan kesederhanaan…
    moga2 dipermudah….
    maaf zahir dan batin…

    • Salamzzz kembali

      Sebenarnya tak pernah ada tema pun setiap tahun. Dah kebetulan tahun ni dapat hadiah kain berwarna biru yang cantik banget, maka dibuatlah pakaian sempena hari raya.

      MááF ZáHíR DáN BáTíN Júá…

  3. haha…
    mesti yang bagi hadiah tu kecik ati kalu baca komen aku…

    sori ..

  4. Macam kedai dobi daaa….. gantung kat pagar tu jangan diamalkan selalu… boleh rabak kain tu kene dawai karat…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: