Seks Ialah Isu Nasional

Aku terjumpa berita ni kat Harian Metro hari ni—

Isteri cari alternatif
Oleh Fuad Hadinata Yaacob dan Noor Hastikah Hassan

KEPALA BATAS: Sikap dingin seorang suami menyebabkan isterinya terpaksa mencari alternatif lain untuk memenuhi tuntutan batinnya seperti pasangan suami isteri lain.

Malah, isteri berusia 34 tahun itu mendakwa terpaksa menanggung penderitaan batin sejak tujuh tahun lalu apabila suaminya sering mengelak untuk melakukan hubungan kelamin terutama selepas kelahiran anak kedua.

Wanita yang hanya mahu dikenali sebagai Liza itu mendakwa hubungan kelamin antara dia dan suami jarang berlaku.

Katanya, apabila dia mengajak suami bersama, pelbagai alasan diberikan antaranya letih dan tiada keinginan sebaliknya suaminya lebih suka memuaskan nafsu sendiri di bilik air dengan beronani…

Sebelum ni biasanya kisah daripada suami tertindas yang kompelin tak dapat melampiaskan syahwat secukupnya dengan isteri. Laporan Harian Metro selama ni pun ada beberapa kisah isteri pula yang kompelin tak tahan dan tak sanggup dengan suami dia orang yang terlalu ganas tinggi mencanak-canak tegang syahwatnya sampai nak romen sepuluh kali sehari.

Seks dah bukan lagi isu dalam bilik tidur sekarang, kan? Dah jadi isu nasional sekarang. Tak sabar nak tunggu pakar-pakar seks, pakar-pakar kesihatan dan pakar-pakar feqah serta para profesional industri perjantinaan beri pandangan dan syor tindakan atas isu-isu seks nasional macam ni. Mesti ada jalan penyelesaian ni.

Errr… Untuk sementara waktu ni kepada para wanita yang berusia di bawah 35 tahun dan dahagakan ehem ehem boleh berhubung dengan beta menggunakan secure connection… hehehehehe… Wanita saja tau! Yang separa wanita sila tuju dinding!

Advertisements

2 Respons to “Seks Ialah Isu Nasional”

  1. ko kena petir baru tau,cuba bagi kat aku yang kesunyian ni!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: