First Time Yang Pertama

Golongan marhain yang bukan dewa dewi kata “A thousand miles journey begins with a first step.” Kengkadang orang marhain kata “There’s always the first time for everything.” Para dewa dewi pula akan kata… errr… hmmm… Entah le… Aku tak belajar bahasa para dewa dewi yang tinggi melangit minta disembah tu… eheks…

Anyways, semua benda dalam hidup kita ada first time, kan? Kan? Bukan ke? Tapi aku tak ingat semua first time aku. Sebahagian je yang aku ingat. Barangkali yang aku ingat tu adalah yang subconsciously aku anggap singnificant kut? Ya ke? Entah le…

Wokeh… antara first-time yang aku ingat — rokok yang pertama dan persetubuhan yang pertama… hehehehehehehe… Adoi laaa… Benda macam tu yang aku ingat…??? Adoi laaa…

Tapi pakar psikologi ada teori — kekadang benda yang kita menyesal tu le yang kita ingat tak boleh nak lupa… hmmm… Merokok memang tak sedap laaa… Bersetubuh…? Hmmm…

10 Respons to “First Time Yang Pertama”

  1. pasal rokok memang tak sedap tapi pasal bersenggama tu aku no komen. sebab tuan punya blog pun “hmm”. hehe

  2. rokok pertama: dunhill. berpinau kepala first time tarik beb!

  3. gua rokok pertama kat blakang india town pastu kena marah dengan satu aci,ini ke yang u blajar di sekolah…haha

    persetubuhan pertama? biarla aku,dia dan tuhan yang tahu….

    bak kata matjan(bukan nama sebenar)……syok la….

    • Persetubuhan pertama hanya diketahui oleh ko, dia dan Tuhan… Syaitan tak masuk list… Maknanya persetubuhan pertama ko tu halal le beb! Alhamdulillaah…! Eheks…

  4. ark…..

    bisa…..

  5. siap baca doa lagi!!

Tinggalkan Jawapan

