Nak Conteng Apa Ek…?

Ni tahun terakhir aku boleh enjoy dengan semua diary yang aku dapat setiap tahun. Tak sedar dah sepuluh tahun aku dapat enjoy menconteng biji mata dalam diary aku setiap kali aku boring, kan? Ekekekeke… Dalam meeting ke, trial ke, hearing ke haper ke… biasanya memang diary aku ada kat depan terpampang. Asal boring je aku start conteng. Normally aku mulakan dengan menconteng biji mata kat dua nombor sifar yang menunjukkan tahun dalam diary tu. Lepas tu baru aku move to menconteng apa-apa lagi yang patut dalam halaman tu… eheks…

So mulai tahun depan nampak gayanya aku tak boleh start menconteng dengan biji mata sebab tahun depan dah tak ada dua sifar sebelah menyebelah dalam tahun 2010… Hmmm… Eh… Rasa nak menconteng lagi le besok… Eheks…!

12 Respons to “Nak Conteng Apa Ek…?”

  1. patut la dalam meeting nampak focus lain mcm jek….

  2. 2010 boleh jadi bijik mata dan hidung. OIO. kan?

    • Nampak gayanya memang gitu le… eheks… Tak pe… Tunggu 2010 nanti bila dapat diary dan duduk dlam meeting ke haper ke, we’ll see ke mana imaginasi liar ni akan bawa berlayar… ekekekekeke…

  3. gua malas nak bagi ide,nanti lu cakap gua otak lucah

  4. Betul gafaro, aku pun nak bagi idea tp simpan dl.

  5. bukit,balak,bukit….lallala..

  6. Minat kita serupa… Tapi I suka menconteng sewaktu bercakap dalam tepon.. Lagi lama gayut, lagi banyak lukisan.. hahahah…!

Tinggalkan Jawapan

