Irama Jiwa

Yes, I too, like everyone else, have my own collection of songs. Some of which reflect the renaissance of nostalgic memories indeed… eheks…

Apa ke jadah aku tulis dalam bahasa yang diharamkan para dewa pulok tu? Isy… anyways, kenapa sesetengah lagu tu jadi nostalgik bagi sesetengah kita? Ada ke sebab iramanya? Atau liriknya? Atau sebenarnya lagu tu jadi nostalgik kita sebab pada masa kita melalui peristiwa bersejarah dalam hidup kita tu, kebetulan lagu tu le yang famous seluruh negara masa tu? Hmmm… Ada possibility tak teori aku yang ketiga tu yang benar? Hmmm…

Anywas, aku nak hayati lagu memori aku sekarang. Dah! Pergi jauh! Jangan kacau aku!

10 Respons to “Irama Jiwa”

  1. kalu gua,bnyak lagu yg gua minat psal nostalgia.tak kira la awek ke,bagi semangat ke gua tetap pecaya pada terapi muzik

    satu cara melegakan tekanan

  2. Bro, gambar atas tuh mcm gambar saper?? xkan bro kot… hehe..

    sokong on terapi musik.. 😀

  3. memori….teringat time lunch, tetiba amirul buat background music…”keunggulan cinta, dari sinar mata…yang bergeloraaaaaaa…”

    • Ekekekekekeke… Weh… Sekarang dah jarang sangat pulok nampak dia. Dah resign gamaknya… entah le… By the way, Nazrul sudah beri ceritification hari tu — awek nangis tu memang cantik! Sekarang dalam penampilan baru — rambut panjang dan sudah tambah sikit isi… ekekekekeke… Stim… Stim… Nak kena cepat pergi JB hari ni.. Alahai… Kalau pergi dengan niat tak elok tak boleh soat jama’ dan qasar kan? Kan? Isy…

  4. aku mana tau main instrument muzik…

    bersukan reti la aku…

    • Rugi beb… Kalau P Ramlee buat filem Ibu mertuaku di zaman sekarang ni, nescaya dialog famous dalam filem tu ialah “Siapa itu Kasim Selamat? Penyanyi? Ahli Muzik? Pelakon? Lulusan Akademi Fantasia? Pemenang Malaysian Idol? Siapa?”

  5. tambah isi sikit?isi tang mana? kalau tang perut, pempaham sudah laa…hehehe…rindu kat aweks PBD…huhuu…

Tinggalkan Jawapan

