Gambaran Perasaan

Salah satu diary 2007 yang aku dapat free tu aku gunakan sebagai buku nota. Siang tadi aku gunakan diary tu sekali lagi. Seperti biasa, bila boring mula merayap di jiwa perasaan, maka tangan pun gatal menconteng. Kali ni ikut peringkat emosi—

Emosi boring sahaja

Emosi boring campur mengantuk

Emosi boring dan mengantuk yang kini ditemani rasa perut yang lapar dan teringatkan Cendol Ais Kacang Strawberry (dan juga sebab halaman yang tadi dah penuh dan aku terpaksa buka halaman baru dalam diary tu... eheks...) Aku rindu nak makan Cendol Ais Kacang Strawberry...!!!

12 Respons to “Gambaran Perasaan”

  1. betul sengal punya meeting. bukan setakat boleh melukis, siap boleh amek gambar lagi. nasib baik tak blog/upload gambar2 ni masa dalam meeting jugak. heh.

  2. ini kalu meeting tempat ada wifi, ada notebook, ntah brapa banyak entri dia tulis kat blog nih…hehehe….

  3. Tang mana biasa makan ABC tuh? ajak aaarrrr… so far I cuma bleh teringat ABC kat Bellamy tu jerrrr… woooo sedappp sampai nak jilat siku… ahaks!

  4. kat s.alam ade gak cendol sedap bawah pokot kat area sek 7…
    semenjak raya terus tak bukak bukak sampai sekarang…

    taktau la kalu mata gua kero ke,digelapkan penglihatan ke.gua pon wonder kenapa tak bukak bukak lagi perniagaan atau telah berpindah lokasi

  5. season jual muka dah abis…zaman gua dah berlalu…

    gua sekarang jual kegagahan je :b…

  6. patut aku dah lama tak menyonteng! aku amat tak pernah meeting rupanya! ada sapa2 nak meeting dgn aku?

    p/s
    pistol tu utk sapa?

    • Perghhh…! Dalam bab menconteng ni wa tak boleh celen lu la bro…! Ekekekeke… Masa dok menyonteng tu ada sorang mamat ni tengah dok bercakap. Meleret-leret. Poin yang sama diulang-ulang. Isunya satu je. Boleh disampaikan dengan jelsa dan berkesan dalam 23 patah perkataan bagi tempoh 13 saat, tapi dia tibai 2,300 patah perkataan dalam tempoh melebihi 30 minit. Tu yang rasa macam nak tembak je mulut dia, lepas tu tarik lidah dia panjang-panjang, ikat dia kat kipas siling. Malangnya tak ada kipas siling dalam bilik tu. Ada aircond jek… eheks…

Tinggalkan Jawapan

