Ni Bukan Alphabetic Tool

Atas meja makan kat kampung ada lastik ni. Dah berkurun tak pegang benda ni. Rasa-rasanya Putera Puteri aku tahu benda ni, tapi dia orang tak pernah gunakan kut? Pistol plastik tu biasalah kut? Bukan ke?

Di istana beta depa panggil benda ni teghebir”… Terbir… eheks… Pelurunya? Ikut rasa brutal masing-masing laaa… Nak pakai ball bearing pun boleh! Hehehehehe… Nak guna biji gatal pun okey. Batu tu biasa.

Target? Ekekekekeke… lagi mau tanya ke? Tu… target Si Yana masa dia bawa motor pepagi pergi kedai. Bestnya dapat pegang dia masa tolong dia bangkit dari jatuh motor tu kan? kan? Bukan ke? Ke?

Advertisements

8 Respons to “Ni Bukan Alphabetic Tool”

  1. macam lakhnat niat tuan hamba nih…

    sanggup menyakiti wanita untuk secebis kesedapan….

  2. Susah-susah dulu baru senang,

    Sakit-sakit dulu baru ada rasa,

  3. ini shahrizat tau mesti marah.
    penganiayaan terhadap wanita.
    hahaha.

    • Betul gak tu… Alahai… Tu yangbuat ramai wanita sekarang semua bertekad nak jadi lelaki maka lahirlah penkid yang akhirnya menganiaya wanita dan lelaki… Wanita dianaiaya dengan menafikan hak kenikmatan semula jadi… Lelaki dianiaya dengan terpaksa membuat kenikmatan sendiri-sendiri sebab dah tak ada wanita mahukan kenikmatan daripada lelaki… eheks…

      Mana menteri yang nak pertahankan lelaki teraniaya pula ni? Adoi laaa…

  4. ape kata kita buat persatuan yang mana akan membela nasib lelaki yang teraniaya…..

    kita mesti mempertahankan diri kita daripada dianiaya wanita kejam dan tidak berhati perut…yang mana mempunyai wajah bidadari tetapi hati ibarat ahli sihir yang kejam yang terdapat dalam cerita sleeping beauty….

    PERTAHAN LELAKI DARI DIANIAYA!!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: