Kelembutan Kegagahan Wanita

Anna PopplewellTertanya-tanya juga… macam mana agaknya ek perawakan Tun Fatimah dulu? Kegagahan yang digambarkan seorang wanita, atau kejantanan seorang penkid? Well… we’ll never know…

Keadaan penkid zaman tu macam mana ek? Atau zaman tu tak ada penkid? Ya ke? Macam tak logik…

Apa aku mengarut ni? Eheks… tadi aku nampak sorang anggota keselamatan beruniform. Wanita. Ayu. Cute. Jelita. Macam Tun Fatimah… perghhh…! Tu baru betul perempuan idaman menepati cita rasa beta beb!

Advertisements

5 Respons to “Kelembutan Kegagahan Wanita”

  1. I pun kdg2 macm jantan gak tnapa sedar…hehehe tengok keadan larrrr…

  2. hehehehe….

  3. kat klang bersepah polis trafik pompuan yang menepati piawaian persetubuhan jaga jalan….

    memula nampak je exited skarang dah lali….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: