Ada Berapa Ekor Semuanya?

Saja-saja buang masa… eheks…

18 Respons to “Ada Berapa Ekor Semuanya?”

  1. tak terkira aku… stim betul nengok ular….

  2. Kalu dah banyak macam tu memang ler geliii… Tapi aku masih boleh lagi pegang ular jika setakat 2 ular.. lebih tak bleh kott…

    Seronok gak pegang ular niii…:D (jangan guna otak nakal ko tuhh…)

    • Eeeeeeeiiiiiii…! Sanggup ka? Seumur hidup so far baru dua kali pegang ular. Terasa otot-otot ular tu bergerak-gerak atas apak tangan, atas tangkuk, atas badan… eeeiii…!!! Geliiiiiiiiii teramat! (Dun worry… Kenakalan otak ni takkan sampai ke tahap analogi ular beb! Apa kelas melentuk-lentuk camtu… eheks…!)

  3. Banyak betul masa ko yang nak dibuang ek? Jual sama saya laaarr…

  4. gua ade baca komik la..

    .mamat ni suka buang masa,pastu ade orang kaya nak beli `masa’ mamat nih….bila mamat tu jual `masa’ kat orang kaya tu sedikit demi sedikit mamat tu jadi tua,semakin lama semakin tua dan akhirnya mamat tu mati dikelilingi duit tak sampai seminggu dia jual `masa’……

    tapi tak pasti la watak mamat tu nama dia najwa aiman ke hape….

  5. Dear tuan blog,
    I very the geli-mao-mati with this images.Harap maklum.Sekian terima kasih.

  6. Ni la posting kau yang paling menggelikan aku Naj….. aku tak suka reptilia… yucks!!

  7. xleh bayang kalau aku campak anak2 tikus yang merah2 tu kat meja hang…hehehe…wooo..ular hang geli, kelakuan ular yang suka membelit tu xpe ek? hehehehe…

  8. kalau ular yang berlakon dengan Lisa Surihani?

Tinggalkan Jawapan

