Simpan Di Payu Dara… Lagi!

Aku bertandang ke rumah maya La Signora tadi dan entrinya membawa aku ke Cleavage Caddy (ya… memang ada kena mengena dengan payu dara. Habis kau orang ingat aku cerita pasal ‘cleavage’ apa? Cet!)

Dulu aku tulis tentang orang dolu-dolu simpan duit dalam coli kan? Eheks… Nah! Trend tu akan kembali beb! Pootz pun pernah komen bahawa coli zaman tu memang ada ruang untuk simpan duit. Sekarang, coli gitu dah kembali. Simpan duit? Eleh… out of date. Sekarang lu boleh simpan laptop pun kalau mau!

Selain daripada tu, kaedah ni juga boleh mengurangkan sensitiviti pada deria sentuh wanita dan lelaki tatkala payu dara tu cuba diraba, sengaja diraba mahupun minta diraba. Keupayaan sensitiviti deria sentuh di wilayah tu hanya boleh dikembalikan setelah coli tersebut ditanggalkan sepenuhnya.

Dan kebaikan yang paling utama ialah perempuan takkan miss call henpon lagi. Sekarang kalau dah letak henpon dalam poket coli pun masih tak perasan henpon bergetar… isy isy isy… Kecuali kalau memang sengaja dibiarkan henpon bergetar kat situ laaa… Apa pasal ek?

Advertisements

2 Respons to “Simpan Di Payu Dara… Lagi!”

  1. dan pastikan dia bukan saudarai!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: