Tarik…!

Aku tak tonton AJL malam tadi. Pagi tadi masa driving dengar kat radio rakaman persembahan kumpulan Search. Best! Dia orang nyanyi medley lagu Pawana dan Fantasia Bulan Madu. Aku suka! Untuk Fantasia Bulan Madu Amy nyanyi bahagian—

Buuu…lan madu di awan biru
Tiada yang mengganggu
Buuu…lan madu di atas pelangi
Hanya kita berdua
Mengecap nikmat cinta
Yang putih tak terbanding
Sesuci embun pagiii…

Aku sangka dia nak sambung ke peak lagu tu yang Andai dipisah… Laut dan pantai… Teruja nak dengar Amy tarik bahagian tu. Tetiba aku realize aku yang terpekik sorang-sorang dalam kereta nyanyi part tu. Amy Search pula bawa balik lagu Pawana. Aik! Aiseymen…! Terencat stim kejap. Barangkali Amy pun dah tak larat nak tarik lagi ek? Tak apa le… kita sama-sama dewasa… eheks…

But I still luv u guys…! Best betul headbanging sensorang macam kena gigit makhluk asing kat dalam kereta kat traffic lights tadi. Awek misi yang cute-cute melintas jalan depan kereta aku tadi mesti tangkap cintan maut punye! Ekekekeke…

16 Respons to “Tarik…!”

  1. aku ingatkan diorg nak bwk lagu pelesit kota, xpun double trouble dengan wings…layan beb….

    • Wa tak tengok la malam tadi… Mesti best. Dia orang kata Amy Search pakai rambut palsu ek malam tadi?

      • Bukan AMY jer yang pakai rambut pelesu, tapi si JAYJAY pun. Dia ni memang sejak dulu lagi pakai, tapi malam tadi dia pakai yang macam David Arumugam tuu..

        Memang best sangat depa perform semalam. Tak puas tapi apa nak buat, bukan konsert depa.

        Aku pernah sekali tengok konsert. Dan konsert itu adalah konsert funfair Search. Kat area Campbell kot masa tu. tahun 80-an tu. Aku pun dah lupa. Kita kan dah tua? Ahaks!

  2. ape pon aliyah superb….

    teringin pulak nak bersanding dengan die….

  3. hi naj…. camat taun baru eh…

    nak tanya siket tang ayat –

    Barangkali Amy pun dah tak larat nak tarik lagi ek? Tak apa le… kita sama-sama dewasa… eheks…

    err… sama2 dewasa ker sama2 dah tua…. ekekek

    jgn mare, nanti ita tak sayang kang…. 🙂

  4. apakandaya itu impian yang sukar dikotakan….

    wak mail bomoh nombor,tak tau buat minyak pengasih….

  5. Pelesit kota one of the best song dalam 1st album dorang. Tarik ke, tak tarik kira ok la. Bila kita nak pakena teh tarik?

  6. pendapat saya: AJL baru-baru ini setup nya sangat mengagumkan. hebat. saya suka konsep, pentas, aturcara dan oh, style pengacaraan juga menarik.

    • Adoi laaa… wa tak tengok laaa… Adoi laaa… Cheryl…! Cheryl…! Cheryl…! Ohhh… Kalau Cheryl Samad ni haiwan liar mesti dia muncul bila wa seru nama dia… Malangnya dia bukan! Cheryl…!!!

Tinggalkan Jawapan

