Apa Yang Pendek?

Okey… seriously, aku tak pernah tahu pun yang ‘pertandingan’ atau award sebegini wujud! Ni laporan dari semalam punya myMetro

Tom Cruise lelaki pendek paling seksi

LOS ANGELES: Pelakon Hollywood, Tom Cruise (gambar) semalam dinobatkan sebagai lelaki pendek paling seksi dunia…

Secara summary, kedudukannya gini—

Tempat pertama
Tom Cruise

Tempat kedua
Richard Hammond

Tempat ketiga
Jamie Cullum

Tempat keempat
Lewis Hamilton

Lewis Hamilton ialah pemandu kereta lumba F1. Understandable kenapa dia perlu pendek, kan? Kan? Bukan ke? Pertandingan apa lagilah yang dia orang nak buat lepas ni. Betullah agaknya depa kat sebelah sana dunia tu dah tak ada kerja berfaedah nak dibuat, macam aku gak… ekekeke… Tu yang depa dok sibuk cari kerja serang dan hancurkan negara orang lain tu… adoi laaa… Walaweh! At least aku tulis blog tau… Berfaedah haper… eheks…

10 Respons to “Apa Yang Pendek?”

  1. ari tu aku baca buku…

    laki pendek ni idup dalam tekanan…..

    sebab lelaki tinggi ni orang ramai lebih percaya n pendapat orang pendek ni akan dipandang sinis

  2. Berfaedah pada orang yang sejiwa laaa… Sapa yang kategori pendek mesti ada rasa bangga kot….

    • Orang pendek ni biasanya bercita-cita tinggi dan antaranya berusaha merealisasikan cita-cita sebab nak buang inferiority… eheks… misalnya Napoleon Bonaparte… ekekekekeke…

  3. kalo ‘SMURF’ di-compare-kan dengan tom cruise… siapa seksi.. ahuahua

  4. huh! dulu gua ade patong smurf….

    ntah mane la pegi gamaknye?….

    kalu tak leh salahuddin main dengan smurf

  5. dulu gua umur belum akil baligh la…

    • Ooo… kalau camtu tak pa le… kut? Anyways… wa zaman belum baligh dulu ada teddy bear warna oren. Masa gua darjah 6 gua potong badan teddy bear buat main doktor-doktor… Bila dah baligh wa main doktor-doktor dengan orang betul berjantina perempuan pula… hehehehe…

Tinggalkan Jawapan

