Mengingatimu Menyakitkan


14 Respons to “Mengingatimu Menyakitkan”

  1. huh.. jessica alba…

    gua tengok gambar tu ada rase sikit la azab tu….

    rase macam nak unzip file je

  2. lu sakit ingat perempuan ke benda lain bro? handphone rosak? external hard disk corrupt?

    • Ni tak ada kena mengena dengan wa laaa… Ni idea untuk novel yang tengah dok tulis sekarang. Tapi tak sure lagi sama ada nak continue sampai habis atau tak sebab rasa macam tak best je cerita ni. Pastu dah lama tak sambung tulis. So sebelum idea semua lari bertempiaran bersepah-sepah, lebih baik dirakamkan kat sini for future reference… eheks…

  3. dulu gua kalu ade ide,gua tulis(konon kononnye la)kat kertas…

    tapi tak bertahan lama,mungkin gua nak cuba pendekatan lu…

    • Wa masih lagi guna pendekatan kertas tu bro. Tapi yang dirakamkan dalam blog ni direkabentuk sebegitu rupa (ayat, puisi, gambar bla bla bla…) ialah sebab aku nak masukkan jalan ceritanya sekali. Ofkoz le so far hanya untuk pemahaman aku je… ekekekekeke…

      Contohnya entri ni tentang novel aku sekarang yang watak heroinnya aku visualkan dalam kepala aku (ni memang teknik aku menulis novel) sebagai Jessica Alba – rupa, riak wajah, respons, intonasi, gesture bla bla bla… Puisi tu ialah untuk satu adegan yang aku visualkan semasa bekas boifren dia bagi tau dia sebab-sebab dia tak boleh continue walaupun atas dasar friendship.

      Lepas tu aku rasa macam cerita ni tak sedap langsung! Ekekekekek…

      Anyways, bila masuk dalam blog dalam bentuk gini, orang lain yang baca mungkin boleh dapat manfaat, hikmat mahupun musibat untuk modal maksiat daripadanya juga… eheks…

      WARNING: THE AUTHOR IS NOT RESPONSIBLE FOR ANY ACT OR OMISSION THEREBY EXECUTED BY ANY PERSON OR ENTITY CAUSED BY OR INFERRED TO BE A CAUSE OF READING THIS ENTRY.

  4. Gua suka le Title & puisi ni. Minta izin pakai kat FB, Twitter & yg seangkatannya ek bila cuaca gua mandom nanti. TQ

  5. ingatkan ape tadi…
    drumstick satu…campur sayur ye =b

  6. macm jesica alba je yang bagi….

  7. oohh….
    ingatkat pasal biawak….ekekeke…

Tinggalkan Jawapan

