Tenteram… Tapi Susah Sikit…


Gapo dio nih? Well… tu ialah persimpangan antara Jalan Othman dan Jalan Selangor. Nun sana tu ialah sebahagian Medan Selera sebelah Pasar Besar Jalan Othman yang memang famous tu. Apa? Tak pernah dengar tentang Pasar Besar Jalan Othman? Salah satu spesis lokasi Ulu Kelang tu le… PATI pun kenal Pasar Besar Jalan Othman ni tau… ekekekeke…

Gambar ni diambil menggunakan henpon pada 15 Februari 2010. Percayalah… bahawasanya hanya setahun sekali je kau orang boleh temui fenomena di mana jalan raya kat situ tak mengandungi walau sebuah kenderaan sekalipun!

Advertisements

6 Respons to “Tenteram… Tapi Susah Sikit…”

  1. takde satu beskal pon?hanya ada sorang mamat je kat tepi jalan?ini dalam malaysia ke?

  2. zaman dah berubah. kena jimat duit. keluar rumah bila perlu je.

  3. Orang tengah beraya lagi tuh…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: