Besok Start!

14 Respons to “Besok Start!”

  1. selamat berpesta.

  2. BRO.. tadi lunch time I curi masa berkejar ke Dewan Tun Razak 2.. Nak survey lokasi dan ambil tshirt..

    CESB berada tidak jauh dari laluan (jambatan jika seberang sungai). Tapi tadi I datang dari Jln Ipoh, laluan belakang. (Jalan ni tak buka esok).

    Booth agak luas sebab takdak tiang di tengah2..

    Okeh, see U when I see U…

  3. Bila nak singgah ke gerai PTS?

  4. Tadi saya tiada….
    Esok hingga Selasa saya ada di gerai… marilah berjumpa. Ehek ehek…

  5. Biar betul…..
    Saya ada dari pagi hingga ke petang… Huhuuu. Kita cuba lagi esok yah!

  6. Esok tu adalah hari Isnin lepas… tp dah ketinggalan lagi. InsyaAllah, hujung minggu ini, saya bertugas lagi.
    Selamat mencuba bertemu untuk diri saya sendiri.

  7. Haha… dating bertiga kot.
    Boleh?
    Marigold-Bunny ada. ^____^

Tinggalkan Jawapan

