Persepsi Pepsi Pesta Buku

Gambar ni aku kidnap dari blog Kak Azie daaa...

Iwan CESB pun kecewa. Tahun-tahun sebelum ni nak menyeberang gerai CESB dari penjuru ke penjuru pun jenuhu berhimpit-himpit sambil siku menyiku antara celah-celah badan para pengunjung. Seksa sungguh. Tapi tahun ni nak melintas dari penjuru ke penjuru pun boleh naik Harley Davidson sambil wheely.

Pembaca dah boring. Tak ada yang baru. Tak ada kepelbagaian. Faham tak? Tak apa. Tak expect akan faham. Jangan sekat kreativiti dia orang. Biarkan bunga berkembang. Biarkan kumbang datang. Biarkan madu kontang. Biarkan resam hilang.

Aku cakap je la pandai. Novel baru mana? Mana? Mana? Sowi Kak Azie… insyaAllah next year kita promote buku Najwa Aiman yang baru ek? Ada semangat yang dah hilang. Lenyap bersama-sama penat lelah yang tak berbaloi. Next time kita bergambar beta akan jadi lebih manja dan ayu!

20 Respons to “Persepsi Pepsi Pesta Buku”

  1. Aku masih menangis membacanya… tak sama dengan rasa Pepsi pun…

  2. Tak pasal-pasal rosak mekap dan eye shadow aku pagi nih.. huhuhuhu…

  3. Aku ada pertanyaan, ada banyak rumusan (berdasarkan pengalaman aku yang dah kali ke-3). Tapi bila aku fikir balik, aku TIDAK WAJAR pun menyebutnya. Siapa aku nak mengulasnya, kan?

    So, satu lagi perkara yang U pun boleh gak belajar ialah: tutup mata sebelah, dan tutup telinga sebelah…

  4. perut tu cover sikit brader…

    • Tu bukan perut… Tu kesilapan teknik pencahayaan tu. Pantulan cahaya yang menerbitkan ilusi optik seolah-olah itu adalah perut… Bukan perut tu… bukan…

  5. rambut dah trim…

    tapi bak kata bro pyerudz,perut anda tak boleh nak disembunyikan walaupon disorok belakang orang!

    • Tu bukan perut… Bukan… Tu kesilapan teknik pencahayaan tu. Pantulan cahaya yang menerbitkan ilusi optik seolah-olah itu adalah perut… Bukan perut tu… bukan… Percayalah bahawasanya itu adalah pantulan cahaya dan sekdar ilusi optik…. Percayalaaaaaaahhhh…

  6. Hahhahahahaha tak perlulah ko nak ngorok belakang kak Azie bro…. segalanya tetap menyerlah dan tak usah nak menyalahkan. Teknik pencahayaan kunon. Btw… bila nak lunch saing… aku be there last day BF. Ajak kak azie sama dan bila ko nak hulur satu buku ko yang dah berkurun tu satu kat aku? Dan bila ko nak berjalan-jalan cuci mata ke Booth publisher aku di Dewan Tun Razak 3? Ramai aweks cun wooiiii mesti bersihlah mata ko kena cuci punya….

    • Weekend ni insyaAllah akan merayau-rayau di semua Dewan Tun Razak termasuklah Dewan Tun Hussein Onn kalau depa bagi masuk… eheks… Weekend ni ialah minggu cui mata, cuci kulit, cuci otot, cuci muka, cuci tangan, cuci apa-apa lagi le yang patut beb!

    • Hahahaha PUT3.. biarlah dia teringin nak merasa muda… biarkan jerrrr…

      • Nak merasa muda? Mana ada? Nak merasa perempuan muda laaaa… Huh? Aiyaaarrrkkk…!

        • Dah memmang gitu gayanya kak. Kita biarkan ajelah. Nanti kempunan pulak mata dia tu nak dijamu. Bukan mudah nak lihat yang ramai dalam keperbagaian rupa dan bentuk. Setahun sekali jer… jadi biarlah dia terus melangkah menjelajah ke segenap dewan.

          • Bukan semua awex layak menjadi santapan mata tau… ekekekekekeke… Memerlukan proses saringan dan penilaian yang agak kompleks gak tau…

  7. perut tanak cuci?

    hhahahha

Tinggalkan Jawapan

