Jangan Ganggu Kami!

Semalam, Jumaat. Masa tu aku kat pejabat. Dok sibuk fikir jalan nak selesaikan satu masalah emosi… eheks… Tetiba Kak Azie hantar SMS —
“Lisa Surihani mai CESB petg ni. Promote Ahadiat filem Budak Setan.”

Huh? Bang Diat datang? Eh… kejap… Lisa Surihani…? Huh? Lisa Surihani datang…!!! Ohhh… Damn! Apa kejadahnya akau ada kat dalam pejabat macam post master ni?

Tetiba masuk satu lagi SMS daripada Kak Azie; “Sori. Farid Kamil hari ni.Lisa esok. Kul 4…” Oh yeah? Jam 4:00 PM Lisa Surihani datang! Lama ke? Don’t think so la… Paling lama pun sampai jam 5:00 PM je kut?

Wokeh bebeh… Selepas jam 5:00 PM jangan ganggu aku! Jangan SMS. Jangan telefon. Jangan cari aku. Aku sibuk! Lisa Surihani pun sibuk juga. Jangan ganggu dia juga tau! Dah! Pergi ganggu Bang Diat tu. Minta autograf dia. Jangan ganggu Lisa dan aku! Syoooh…! Syooohhh…!

10 Respons to “Jangan Ganggu Kami!”

  1. wow… kali ni gambar bukan modal lagi…..

  2. heh lu timing baik punya,nasib la gua sebok dengan rahim..kalu tak memang gua nak menyempit kat lisa….

    • Semalam aku dah contact Lisa. Aku pesan kat dia, demi untuk menjaga reputasi dan nama baik dia di persada seni, maka dia wajib buat-buat tak kenal dengan aku. Aku tak mau nanti masuk surat khabar tentang kisah betapa dia teramat cintakan seorang penulis novel picisan. Aku yakin sangat sebagai seorang pelakon berbakat, Lisa pasti berjaya berlakon seolah-olah saling tak kenal dengan aku bila dia datang ke booth CESB nanti. Aku yakin sangat! Oh… sungguh hebat kekasih aku ni… aku tau…

      Tapi dia tak jadi datang tadi… Semua orang tak tahu kenapa kecuali kekasih dia saja…

  3. Lepas ni rasanya Lisa akan buat sidang akhbar samada nak bagitau kenapa dia tak jadi, atau dia declare sapa kekasih dia selama ini.. harharhar!

    • Lepas baca komen ni, sis, cepat-cepat aku telefon Lisa tadi. Kalau betul dia tak tahan perasaan nak canang juga satu dunia, aku minta dia jangan beri nama sebenar! Nasib baik dia setuju dengan cadangan tu! Fuhhh…!

  4. gua sekadar amek tau update je…..

    takpa bang cinta 3 segi memang macam ni

  5. cantik sangat ke lisa ni?

Tinggalkan Jawapan

