Dan Hari Terakhir Pesta Buku 2010…

Lia, Ena dan Aini... ohhh... selamat berpisah wahai kekasihku semua... Semoga kita akan berjumpa lagi di alam mimpi. Serentak pun takpe... boleh gang.. errr... bang bang bang...?

Demikianlah kemesraan antara kita... Ada berapa perempuan tu? Dari kiri... satu... dua... tiga... Hmmm... kat rumah Permaisuri satu. Aiseymen... tak adventure langsung maximum kuota sekali harung... ciszzz...!

Ya sayang... kamu adalah favourite beta. Bukan... bukan pasal promote buku. Ini soal cita rasa. You know... soal hati... soal nafsu juga... aiyaaarrrkkk...!!!

Ujang pun Ujang laaa... Setiap tahun balik-balik Ujang gak selebriti yang bergambar dengan aku... Tapi hari ni Ujang jadi VIP untuk empat publisher daaa... perghhh...!!! Yang kiri sekali ialah novelis Haslinda Ismail.

28 Respons to “Dan Hari Terakhir Pesta Buku 2010…”

  1. Langsung tiada ulasan kali ini? Aku dah ilang suar lar BRO. Kaki sakit tiap tahun tu biasa, tapi kali ini aku rasa tekak aku terus bengkak ni.

    Langsung tak leh bercakap bila sampai rumah. Nangisssss…

    *tadi nak berpisah dgn 3 sejoli tu pun aku nangis, skang sambung lagi nangissss….

  2. Ralat : suar = SUARA…. SUARA!

  3. nanti la ade rezeki nanti gua pegi ekspo buku…..

    err bila ade lagi ekspo macam ni

  4. BRO, esok aweks U yg bertiga ni masih kena dutu di PWTC, mengemas. Tapi I tak lar, I dah masuk ofis semula.

    Terharu giler kotttt…. tadi budak2 tu boleh request lak nak peluk aku lama skit… adooiiiii…

    I’ll miss them laaarrrr….

  5. Ralat LAGIII… : dutu = duty..! duty..! (gara2 taip sambil meniarap di katil)

  6. gua bukan tak minat buku selalunye gua beli buku second hand…

    kalu gua pegi ekspo macam ni agak agak leh tak gua dapat karya mona gersang?

  7. hoh….mona gersang?!……

    bia betul kak zie…

  8. ok la tu andalas dengan johan setia tak jauh……

    senapas je leh sampai….

  9. biarla dia jadi rahsia gua….muhahahaha…..

  10. aku teringat peristiwa aku dipanggil oleh sorang saudarai…

    lebih kurang macam lu la dia panggil gua….

  11. aini tu manis ekk…

    • Sebenarnya dia tak fotogeniklah Sam. Ni jujurni. Real life jauh lebih manis dan lawa! Serius! Bila aku tengok gambar dia aku rasa dunia fotografi tak berlaku adil pada dia. Dia memang manis banget!

Tinggalkan Jawapan

