Lisa Surihani? Tak Apa Laaa…

Advertisements

14 Respons to “Lisa Surihani? Tak Apa Laaa…”

  1. Aku langsung tak sempat bergambar dengan dia…huhuhuhu..

  2. tahniah….dia beli tak buku ente?

  3. ente punya ayat penuh kegairahan memang la dia tak beli….

  4. dia dah tau la kang beli buku tergadai body,terjebak dengan noda dan dosa

    pasal tu dia beli buku abang ujang….

  5. lu je dengan ujang beruncle uncle…..

    • Hari tu ada sorang budak sekolah perempuan datang ke booth CESB dan nak tanya pasal novel. Dia panggil wa “pakcik”… ekekekekeke… Alhamdulillah wa pun tersedar diri.

      Lepas tu promoter Ena datang rapat sambil gelak kat wa. Wa terus lupa diri balik…

      Melayu mudah lupa. Wa Melayu rupa-rupanya… ohhh… Kekadang, sebagai Melayu, wa lupa yang wa ni Melayu… eheks…

  6. lu kena mandi bawah jambatan ni….
    ke selalu makan semut…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: