Negeri Mana Ada Awek Cun?

Antara 13 negeri dan 1 Wilayah Persekutuan di Malaysia ni, awek dari mana yang paling lawa gitu? Jeng jeng jeng…

Masing-masing punya tase le kan? Ramai orang kata awek Kelantan. Entah. Aku belum pernah lagi seumur hidup menjejakkan kaki ke bumi Kelantan. Paling jauh pernah pergi ke panti timjur tu ialah Kuala Terengganu. Negeri lain di Semenanjung semua aku dah sampai. And ofkoz, aku akan perhatikan awek-awek di situ… eheks…

Ada yang menepati cita rasa? Well… tak ada. ADa yang lawa dan cun? Well… ada le beberapa. Tapi tak ramai. Tapi kalau di KL dan Selangor… perghh…! Toleh kiri ke, kanan ke, atas ke, bawah ke, dalam 10 at least dapat nampak 3 yang cun! Adakah ini bermakna awek KL dan Selangor yang paling lawa (di mata aku laaa…)?

Not really. Sebab? Bila dah beramah mesra, ringan-ringan, raba-raba, usap-usap, sapu-sapu, tikam-tikam… bla bla bla… tak seorang pun yang aku nampak lawa dan cun tu orang jati Selangor atau KL. Semua imported from outstation dari negeri-negeri lain di Semenanjung, dan majoritinya Sabah. Sikit-sikit dari Sarawak.

Patutlah kat negeri-negeri tu semua tak ada sangat awek cun. Semua yang cun dah berhijrah ke KL dan Selangor… termasuklah Permaisuri beta.

18 Respons to “Negeri Mana Ada Awek Cun?”

  1. Malu nak ngaku jer niii… harharharhar!

  2. bila hari raya atau bila ada cuti panjang, dlm berita akan cakap ‘warga kota pulang ke kampung masing-masing’. soklan, siapakah warga kota?

  3. bro lu lupakan gua ye…

  4. siapa bilang gadis melayu tak menawan?
    siapa? siapa?

  5. kalu tak lawa takkan la negro,endon dan bangla tergilakan awek awek kita…

    tapi yang pompuan melayu pulak sebok nak orang luar….

    dah habis madu sepah dibuang,baru la u-turn carik laki melayu balik….

    tapi untuk maya karin i maafkan u…

    campak semua kenangan dulu kita mulakan hidup baru…

  6. awek pojaan hang yang kat PBD, bwk kereta persona tu orang mana? hehehe…

  7. asal mak atau abah dia ada blood melayu dia pon kira gak la melayu hatta mak dia melayu indonesia

  8. wahahaha…sakai ko panggil dia?hehehe… sakai kat bilik tido…perghh..

  9. lily ika Says:

    awek klantan la cun cb diorang kbanyakan kulit putih n ramai kacukan thai..

    • Ada yang kulit tak cerah tapi lawa gak tau… Tapi tentang kacukan Thai tu memang betul! Permaisuri wa memang nampak macam awek Siam… Perghhh…!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: