Mesej Anugerah

Jarang benar aku tonton Anugerah kat TV, tapi tadi aku enjoy bersama Permaisuri nonton Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009… eheks! Dan apa yang aku dapat dari situ? Well…

  • Zaman untuk aku berhibur dah berlalu sebab 90% artis yang bertanding aku tak kenal… Jangan kata artis konvensional, kumpulan nasyid pun aku tak kenal! Adoi laaa…
  • Peminat Malaysia lebih cerdik… kut? Memilih bakat dan bukan populariti. Aizat pernah tersingkir separuh jalan. Mawi terus sampai ke akhir jadi juara. Tapi tu bukan kisah malam tadi… You know what I mean…?
  • Memang betullah Malaysia ketandusan muzik. 90% persembahan selingan malam tadi ialah… well… lagu dan tarian rap… sahaja. Ya… rap sahaja.
  • Wanita berkahwin yang masih berkahwin walaupun dengan bekas suami orang tak semestinya tak boleh popular dan diminati… dan jadi juara!
  • Kekadang mekap bukanlah untuk menambah cantik tetapi menambah hodoh…misalnya… alah… sensitif nak sebut…
  • Yang aku paling minat banget tak menang. Yang aku minat juga tapi kurang sikit, yang tu yang menang. Sowi ek Lisa… Sekurang-kurangnya Liyana masih menang… Kita masih boleh threesome seperti biasa… And no… Aizat tak boleh join…!

Dan kalau kau orang rasa apa yang aku rasa semalam semasa Datuk Khadijah Ibrahim serta Awie dan Wings buat persembahan, percayalah, kau orang pun dah tua macam aku juga… Toksah dok eksyen… ekekekekeke…

Anyways… kekadang menonton konsert sebegini mengembalikan nostalgia zaman bercinta sekiranya zaman tu kau orang macam aku juga — pernah bawa awek atau dibawa balak pergi nonton konsert. Apa feeling semasa dan selepas nonton konsert masa tu? Well… tak tau le tentang kau orang. Tapi aku… Aku terpaksa mengucapkan gudnait and switdrimz kat kau orang sebab beta dan Permaisuri nak geli-geli… Semangat tetiba naik akibat nostalgia silam. Ya… aku pernah nonton konsert dengan awex dulu… Dan ya… aku horny disebabkan konsert.

Dah! Semangat tengah naik tak boleh dipersiakan tau! Semangat rock yang naik dalam zaman rap adalah sesuatu yang teramat sungguh bernilai untuk tak dipergunakan tau! Chow!

10 Respons to “Mesej Anugerah”

  1. aku x tengok semua but part wings perform dengan Jac tu aku suka…hehehe…itu jek yang aku tau…yang lain? aku layan HBO jek…lalalal…

  2. eheh, mau dapat adik si haziq nih nanti, kahkahkah

  3. gua tunggu marsha perform, tapi dia tak seghairah yang gua bayangkan

  4. wahahaha…

    • Tapi beb suara Awie masih first class! Tengok dia tarik berbanding Black… perghh…!!! Wa pun rasa nak pegang mic masa tu. Permaisuri wa pun rasa nak pegang mic wa masa tu jugak… perghhh…!

  5. wow…cepatnya ko bagi ulasan.
    banyak artis yg aku tak tau samada derang layak atau tidak untuk menang arr….
    citer yg lisa surihani berlakun sikit je yg aku tengok.

Tinggalkan Jawapan

