Achtung! Bumsen! Scheiße! Er Ist Lebendig!

Sejak zaman Otto von Bismarck Jerman memang dah terkenal dengan kecanggihan dan kemajuan teknologi. Di era Adolf Hitler teknologi mencapai kemuncak kecanggihan. Kebanyakan teknologi terkini disandarkan perkembangannya kepada prinsip saintifik era Hitler merangkumi hampir semua bidang — permotoran, persenjataan, aviasi, maritim, perubatan… bla bla bla…

Dan penemuan terbaru dalam subjek arkeologi dan sejarah mencipta teori baru — bahawasanya Adolf Hitler tak mati membunuh diri semasa bunker persembunyiannya dikepung dan ditawan tentera Soviet dalam peristiwa Mei 1945 tu. Terdapat inconsistency ketara dalam keterangan pengawal peribadinya. Terdapat pintu keluar rahsia yang baru ditemui dari dalam bunker tersebut.

Dan teknologi DNA, kononnya, mengenalpasti bahawa mayat yang ditemui yang sebelum ini didakwa sebagai Hitler rupa-rupanya seorang wanita. Tentera Soviet dan sekutunya telah tersilap menyangka Adolf Hitler telah mati membunuh diri. Itu teorinya.

Teori aku, Hitler memang telah berjaya melarikan diri dari bunker yang ditawan. Fakta sejarah menyatakan Hitler memang ada double — atas sebab-sebab keselamatan. Teknologi surgical zaman tu berjaya mengubah wajah Hitler. Dia lari senyap-senyap ke Amerika — negara yang dikuasai bangsa yang sangat membencinya — Yahudi.

Dan di Amerika, Hitler yang telah berubah wajah menceburi bidang hiburan. Karismanya sebagai pemimpin tentera fasis yang handal strategi menjadikannya seorang penerbit, pengarah, penulis skrip, pelakon dan peniaga yang berjaya. Dia telah menjadi Charlie Chaplin. Dan sebagai Charlie Chaplin, dia menjadi idola dan kesayangan orang Amerika bahkan dunia yang sepatutnya membencinya.

Dan Hitler mati dengan merasa puas… hahahahahahahaha…! Bodoh punya entri kali ni… Entri sebelum ni pun bodoh juga tapi entri yang ni memang bloody bodoh bangang punya! Padan muka kau orang. Siapa suruh kau orang baca? Ekekekekekeke… Aiyaaarrrkkk…!

Advertisements

6 Respons to “Achtung! Bumsen! Scheiße! Er Ist Lebendig!”

  1. bang aku mengkagumi imiginasi seseorang…..

    bagi ku ko adalah shining amour…..

    rising star….

    akan ku undi ko sebagai wakil rakyat…

    ke rumah bahgia….

  2. mungkin ada benarnya teori tu. hmm… (sambil mengusap dagu)

  3. aku pernah terbaca satu artikel cerita pasal napoleon bonarpate (betul ke ejaan ni?) dihukum tembak. selepas dia ditembak mayatnya terus dibawa keluar dari tempat hukuman dan buat upacara pengkebumian. selang beberapa tahun ada seorang pensyarah di sebuah universiti di US ajar sejarah pasal napoleon dan dia tahu 100% pasal napoleon. rupa, gaya, cara cakap dan semuanya sebijik mcm napoleon.
    ramai percaya yg dia tu mmg napoleon yg asli. hukuman tembak yang dibuat pada napoleon sebenarnya org lain. sbb tu lepas hukuman tembak mayat (yg dipercayai napoleon) cepat2 dibawak keluar dan ditanam.

    • Memang banyak teori sebegini kan? Sumber ni dari mana ek? Menarik gak nih! Kisah Hitler yang aku tulis kat atas tu memang ada support dari hasil kajian saintis. But then again nothing is conclusive yet laaa…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: