“Sampai Bila Nak Bercinta?”

Soalan tu diajukan oleh salah sorang ahli Parlimen Café hari tu. Kita gelar dia MCP01. Al-kisah puncanya ialah sebab salah sorang ahli Parlimen Café yang lain tengah dok hangat bercinta dengan satu awek ranum yang dia baru sambar dalam sebulan lalu. Kita gelar dia MCP02. And I really meant ‘ranum’ beb! Baru 23 tahun! Gampang sungguh ahli Paarlimen Café ni. Makan sorang! Cet!

Anyways… memandangkan hanya aku sorang je yang sebaya dengan awek ranum tu, sedangkan ahli-ahli Parlimen Café yang lain tu semua termasuk MCP02 tu dah mencecah digit ‘4’, maka keluarlah soalan di atas tu oleh MCP01.

“Sekarang masa nak concentrate persediaan untuk mati tau,” MCP01 sambung ceramah debatnya di parlimen Kelana Jaya masa tu. “Bukan masa nak bercinta lagi dah!”

Kau orang setuju tak dengan MCP01?

Advertisements

16 Respons to ““Sampai Bila Nak Bercinta?””

  1. 01 tu kompom jeles pada 02 sbb dia tak leh buat.. Kalu dia pun dapat yg muda semuda 22 tahun, secantik dan semanis Lisa Surihani?

    Apapun, nampak gaya memang bahagia betul MCP02 tu dgn bini baru dia di malam ABH ritu… huhuhuhu

  2. cinta tu datang tak dijemput bro lebih kurang mati gak pesen dia….

    kita tak leh tolak salah satu kita kena terima kalu dia ketuk pintu hati nak kuar tak baik kita tahan…..

    kalu ade cinta yang nak masuk dalam hati leh la kita tolak….

  3. dalam hati ada taman broooo…..

    ganas kull the conquerer,dai tetap lemas dalam pelukan wanita….

    • Bro… jantanyang tak lemas dalam pelukan wanita hanya gay saja la bro… Oh… dan juga kalau wanita tu jenis yang langsung bukan cita rasa jantan sedunia gitu… eheks…

  4. hoh macam tu ke?….

    err anda berkata berdasarkan pengalaman ke?

    • Yeszaaa… masa tu zaman jahiliyah lagi. Wa kurang waras masa tu. Walaupun tahapkewarasan kurang disebabkan intoxication, wamasih boleh menilai cita rasa terhadap wanita tau, dan wanita ynag peluk wa masa tu sesungguhnya amat di luar cita rasa… ptuih…!

  5. cinta… sudahlah ali, jijik aku mendengarnya.
    -asmidar, ali setan.

  6. ok ape, kalau mampu nak tanggung pucuk muda. tapi kalau takat gaji aku ni mmglah tak mampu lagi..ekeke….tu yg asyik scandal touch and go je..ekeke..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: