Baunya Ada Kat Situ

Ya… memang aku jarang baca akhbar, dan kalau aku baca pun memang tabiat aku tak baca habis dan tak baca penuh. Aku sekadar baca dua atau tiga perenggan pertama je, lepas tu aku cari tajuk lain. Dan dalam myMetro hari ni aku jumpa berita ni—

Cium coli, seluar dalam
Oleh Azahar Hashim
2010/04/12

KULIM: Gerak-geri mencurigakan seorang lelaki yang sering berlegar di kawasan perumahan di sekitar Taman Teknologi Tinggi Kulim, dengan membawa sebuah beg pakaian sejak beberapa minggu lalu, terjawab apabila dia dicekup orang ramai ketika menceroboh rumah didiami penuntut wanita kerana mencuri seluar dalam wanita dan coli, Khamis lalu.

Lelaki berusia 36 tahun dan sudah berumah tangga itu mengakui memiliki hobi pelik iaitu menghidu seluar dalam wanita yang sudah dipakai yang dicurinya…(baca habis)

Ofkoz, macam biasa, aku cuma baca dua tiga perenggan yang aku skip-skip macam main skipping… eheks… Tapi walaupun skipping, imaginasi aku tetap jalan sama semasa membaca. Cium coli dan spentot awek yang belum dibasuh? Hmmm… Aku assume dia tau tuan punya coli dan spentot tu macam mana orangnya. At least, dia tau saiz tuan punya coli dan spentot tu. Bergantung pada cita rasa dia juga barangkali. Mungkin dia suka coli yang boleh muat buat topeng muka? Atau dia suka coli yang sekadar muat buat penutup mulut je? Maybe dia suka spentot yang boleh buat topi untuk dua orang sekali pakai? Atau spentot yang sekadar boleh buat sarung kepala sorang masa berak?

Entah le… Tapi aku nak buat pengakuan — bergantung kepada siapa aweknya (yakni, diri empunya awek tu aku kenal siapa dan memang aku suka banget penuh horny kat dia), aku pun suka nak cium coli dan seluar dalam dia… sebagai ganti sebatang tubuh dia… aiyaaarrrkkk…! Dan ya… bau semula jadi sesetengah wanita memang memberahikan… It’s the pheromone, you know…

8 Respons to “Baunya Ada Kat Situ”

  1. gua paling suka gambar yang pertama tu.

  2. ape la mamat tu.sendiri cium sendiri punya tak boleh ke?

  3. macam-macam perangai manusia.

Tinggalkan Jawapan

