Kalau Sekadar Aksi Nak Meliwat…

Petang tadi aku terbaca berita yang bertajuk Gelora lihat tubuh kerani di… well… mana lagi… myMetro… eheks. Kisah tentang seorang haji yang merupakan bos kepada kerani wanita berusia 21 tahun. Apa yang haji tu buat? Dia hampiri gadis tu dari belakang lalu dipeluknya dan dicubanya nak cium pipi gadis tu.

Gadis tu akhirnya berhenti kerja. Si haji tu disiasat polis di bawah seksyen 354 Penal Code. Nak tamatkan perkhidmatan dia tak bolehlah sebab dia sendiri ialah majikan… eheks…

But please ponder on this: Macam mana kalau si haji tu ialah seorang hajah? Dengan erti kata lain, kalau yang mengganggu secara seksual tu ialah seorang wanita terhadap wanita? Alternatively, macam mana pula kalau gadis 21 tahun tu ialah jejaka jambu 21 tahun? Dengan erti kata lain, gangguan seksual seorang jantan terhadap jantan?

Seksyen 354 mungkin boleh digunakan tanpa mengira jantina sekiranya berlaku gangguan seksual kategori fizikal. Tapi kalau tiada gangguan secara fizikal? Semata-mata kata-kata atau gesture atau tayangan objek? Yang ni tak boleh guna seksyen 354. Kena guna seksyen 509. Tapi masalah dengan seksyen 509 ialah ia terlalu spesifik bahawa mangsa mestilah seorang wanita.

So… well… Sorry bro… Kalau ada gay tunjuk pisang sambil beraksi sontot depan lu… Ya, memang lu jadi mangsa gangguan seksual. Tapi sebab lu jantan, lu uruskan sendirilah bro. Kalau tu pun lu tak boleh uruskan sendiri… hmmm… well… memang patutlah pun jantan lain berselera sangat nak sontot lu bro!

16 Respons to “Kalau Sekadar Aksi Nak Meliwat…”

  1. bro ari tu kan gua ada sembang dengan sorang awek…

    gua kata la kat dia sambil melawak`aku tetap terima ko dengan tangan terbuka ‘pastu dia sound gua`aku pon terima ko dengan kaki terbuka’…

    tu kira ganguan seksual ke?

    • Kalau lu TIDAK rasa ‘terganggu’ yakni TIDAK rasa tak seronok dan tak suka, maka bukanlah gangguan, sebaliknya itu adalah ‘rezeki’ yang kalau lu tak sudi, silalah hulur ke mari… eheks…

  2. bukan ape bro gua terkesima,macam tu ke pompuan melawak?

    • Bro… lu sure ke dia tu perempuan? Kat area ofis wa ada satu… well… tak tau le sama ada bapuk atau nyah atau transvestite, tapi kalau sekali pandang malah ditenung lama-lama pun, memang mampus orang sangka dia perempuan. Cun pulak tu! Tapi bro… sebenarnya dia jantan! At least bekas jantan laaa…

  3. wahahaha…awek halkum..hehehe..

  4. chet dulu awek tu skolah rendah dengan gua la

  5. dah tunang dah,ari tu dia tanya cammane nak tau lelaki curang….

    dia syak tunang dia ada rahsia……

    baru gua teringat dia ada adik tapi lupa laki ke pompuan….

    • Oooo… dia sedang berduka dengan tunang dia la ni… Patutlah bergurau sadis sampai masuk celah paha. Lawa ke dia? Soh dia rujuk gua la kalau nak tau pasal cinta-cinta ni… ahaks!

  6. kalau awek cun nak buat gangguan sexual dgn aku, aku pasrah…ekeke…
    kalau awek tu tak cun (dan masa tu aku tak stim) aku akan suruh dia main jauh2, jangan kacau aku…ekeke…tapi kalau dah tak de choice, pasrah je laa..hehehe….

  7. mana ada…aku da menyelamatkan diri da sebelum jumpa awek halkum 9JJ bak kata member kelab aku…hehehe…

  8. JJ tu tahap lebar rim…9 JJ tu kira besar jgk la…hehehe…

Tinggalkan Jawapan

