Perihal “Ain” Yang Seumpamanya

Kecewa gak sebenarnya bila Ain AF8 tersingkir sebab aku anggap dia talented. Dia bawa lagu siapa pun, tak nampak langsung identiti penyanyi asal. yang nampak ialah identiti Ain. That’s good enugh for me. Sebagai penyanyi le.

Anyways, peserta AF tak tau sama ada dia orang akan tersingkir atau tak, dan kalau tersingkir, bila agaknya. Tapi setidak-tidaknya dia orang sempat buat persembahan untuk mengbhibur dan menyentuh emosi dan perasaan orang sebelum tersingkir.

Tidaklah dia orang peserta AF tu lebih malang daripada mereka yang umpama peserta AF tapi tak seperti peserta AF, mereka dah tau yang kompem mereka akan tersingkir. Dan dah tau pula bila akan tersingkirnya. Tapi seperti juga peserta AF, setidak-tidaknya sempat juga mereka menyentuh dan menghiburkan hati orang… Tu yang penting… Kan? Bukan ke? Ke?

Kekadang kita akan jadi seperti orang tu — dah tau akan tersingkir akhirnya tapi masih mahu cuba beri persembahan. Sekurang-kurangnya dapat menghibur dan menyentuh hati. Kalau tak orang lain, hati sendiri la. Boleh ke macam tu?

Tapi Ain AF8 memang memenuhi cita rasa… perghhh…! Senyumannya… lengguknya… bulu roma halus di lengannya… mmm… Damn! Awat hangpa tak undi dia? Ciszzz…!!!

Advertisements

12 Respons to “Perihal “Ain” Yang Seumpamanya”

  1. Setuju jugak ler skit, cuma I tak follow dari awal so tak tau nak kata dgn tepat. Kerana AF ni sangat dramatic tu yang kurang nak layan.

    Tapi AIN ni memang ada pakej. Alahhh… apa sangat dengan anugerah tu, kalu dan expose, mesti boleh cari makan gak nanti.

    • Kalau Najwa Aiman yang orang tak kenal pun boleh minat kat Ain, dah tentu Tun, Tan Sri, Datuk Seri, Dato’ dan Encik pun ada yang nak rebut nanti tu… Tak perlu risau… eheks…

  2. ni lu cita pasal bini gua ke?

  3. saya tak tonton AF, maka saya tak boleh nak komen.

  4. entohh….aku tak perasan ain ni yg mana satu.
    tak pernah tengok af lama2, paling paling pun dalam 5 minit je.

    • Aku punnnnn… eheks… Tapi Ain punya show aku tengok habis laaa… Orang lain punya show aku tak minat. By the way, entry ni sebenarnya bukan tentang Ain mahupun AF… Aharks…!

  5. lu kenal yang cun je kan… kan..kan…?

    • Wa tengok konsert AF tu wa tak minat langsung Adira. Tapi malam hari tu wa tertengok Diari AF. Adira tak pakai mekap! Mak aiii…! Wa terus tangkap cintan beb…!!!

      Sekarang wa sokong Adira! Adira juara! Adira juara! Adira juara! AFundi Adira…!!!

  6. Assalamualaikum. itula En NA, sy dah kata gambar kat Blog ni kena jaga skit. last2 blog en NA kena block dgn web marshal tempat keje sy.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: