Tak Ada Sebab Nak Bersebab

Zaman belum baligh dulu memang ada ramai gak kengkawan berjantina lelaki di sekolah yang suka letak sapu tangan kat atas tengkuk di sebelah kolar baju pakaian seragam sekolah. Biasanya spesis yang sehelai baju seragam sekolah tu untuk pakai seminggu laaa… Takut kolar tu hitam dengan daki. Al-maklumlah zaman tu memang tubuh badan sangat aktif dan produktif dalam aktiviti pengilangan dan pengeluaran daki.

Apa sebab lain orang letak sapu tangan kat situ ek? Fesyen kut? Entahlah. Fesyen perlu ada sebab ke? Mungkin satu-satunya bidang yang tak perlukan sebab untuk apa-apa jua sebab ek…? Eheks…

Anyways, meletak sapu tangan kat tengkuk zaman tu bukan sebab fesyen. Meletak sapu tangan di tengkuk masa tu ada sebab. Sebab yang baik lagi mulia pula tu. Maka oleh kerana perbuatan tu bersebab, maka bukanlah ia suatu fenomena fesyen semata-mata… Ya ke? Bukan ke? Ke?

Advertisements

14 Respons to “Tak Ada Sebab Nak Bersebab”

  1. Dulu memang ada orang buat gitu. Nyampahhh….!

  2. Apa kaitan dengan di atas dengan sapu tangan?

  3. Macam tak tahu berfesyen. Lady gaga pakai jejarng kat muka, susun rokok berasap kat mata, pakai spender je nyanyi. Suka hati berfesyen, jgn marah ni semua fesyen yg meledak hati muda masa tu. Handsome dan nmpk macho tak tentu hala

  4. skrang kan pesen artis pakai see through….

    kejap nampak,tak nampak pas tu nampak balik,tak nampak pulak….tu yang saspen tu baru thrill

  5. apa itu fesyen?

  6. isk.. tak de ilustrasi sapu tangan pun…

    • Ada laaa… Tapi tak nampak sebab letak dalam poket. Tak tau poket yang mana. Seluk je la semua poket tu. Yang kat depan tu tak ada poket so dia simpan dalam… ehem… Seluk je la… eheks!

  7. hahhaa..sebab tu kaum hawa suke rambut panjang2..tak nampak daki belkang tengkuk diorang…ngehngehngeh…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: