Bird’s Eye View

Dalam perjalanan ke Lapangan Terbang Pengkalan Chepa dengan Air Asia hari tu, aku terperasan muka bumi kat bawah ni. Aku tak sure sama ada tu muka bumi Kelantan atau bukan, tapi sebab masa tu memang dah dekat nak landing, aku agak kat bawah tu negeri Kelantan le kut?

Tertarik tengok sungai tu. Cantik banget! Tu sungai le kan? Yang panjang warna kuning teh tarik berlingkar-lingkar tu sungai le kan? Sungai apa tu ek? Sungai Kelantan ek? Tapi yang kuning-kuning kat daratan tu haper ek? Pembalakan ke atau pembangunan? Apa-apa pun, sumber muka bumi tu semua dah tentu digunakan untuk manfaat.

Advertisements

2 Respons to “Bird’s Eye View”

  1. Turun siasatt sendiri. Mana tau, mungkin yang sarcastic rupanya taman sarkas…!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: