Berzinalah Menggunakan Kondom

Kondom memang dah lama ada di Malaysia ni. Dari zaman aku liar seks dulu dah ada. Kat 7-Eleven memang dah terjual sejak dulu. Malu nak beli? Pigi dah! Pundek…

Senang je nak beli. Tak ada siapa kisah pun. Paling dahsyat pun orang-orang tua yang nampak akan jeling tajam sambil kerling sinis. Takat tu je la. Kecuali ada sorang pakcik yang berdiri sebelah aku masa aku beli sekotak dari 7-Eleven sebelah Puduraya lama dulu.

“Kau nak buat apa dengan benda tu?” tetiba dia bersuara dengan mata terjegil macam mata ikan emas. Aku tak sure sama ada dia menyergah atau bertanya. Mentang-mentang le aku baru 19 tahun dan dia dah… hmmm… aku agak-agak dalam 50’an gitu.

“Nak buat pergi scuba diving,” aku jawab sambil tersenyum. Lepas tu aku nampak mulut dia kumat-kamit tapi aku tak dengar lagi dah apa yang dia cakap sebab aku terus keluar dari 7-Eleven tu selepas bayar RM12.00. Aku ada aktiviti lain yang lebih memberahikan lagi mengghairahkan dengan Ms Biawak di Hotel Puduraya daripada nak dengar dia berleter masa tu.

Sampai hari ni aku tak pasti sama ada pakcik tu percaya atau tak bahawasanya kondom tu aku nak gunakan untuk pergi scuba diving. Masih hidup lagi ke tidak agaknya pakcik tu ek? Kalau dia masih hidup, barangkali dia dah faham bahawasanya antara bayi yang banyak terbuang di longkang, parit, sungai dan tong sampah merata-rata seluruh negara sekarang ni ialah sebab pembeli kondom takut kena sergah dengan orang macam dia bila nak membeli kondom.

Errr… yang aku tulis kat atas tu dianggap pendidikan seks ke bukan ek? Dan yang aku tulis kat atas tu dianggap pendidikan berguna lagi bermanfaat atau tak ek? Hmmm…

Advertisements

10 Respons to “Berzinalah Menggunakan Kondom”

  1. skuba diving? mendalam maksudnye…..

    tapi kalu mancing orang buat kondom jadi pelampung

  2. rasanya “jauhi zina” sounds better than “Berzinalah Menggunakan Kondom” kehkehkeh…

  3. melayu tak pandai guna sarung getah… toreh getah pandai laa..

  4. Perasa strawbery dan lemon menjadi pilihan

  5. Takut lemas… atau takut terbabas? cittt

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: