Lengan…

Dah lama dapat beberapa kelakar yang kononnya tentang cara macam mana nak protect password. Tapi aku paling geram dengan gambar yang satu ni. Geram sebab tak dapat tengok rupa paras awek ni. Nak tengok! Nak tengok! Sebab lengannya tu… Ohhh… Lengannya sungguh menggoda aku. Sungguh menepati cita rasa… Ohhh… Aku mahu usap lenganmu… Ohhh… Dari sebahagian rambutmu, pun menepati cita rasa. Dari sebahagian tubuhmu… perghhh…! Aku nak! Aku nak memburu orgasm! Siapakah kau wahai gadis misteri yang berselubung? Tak busuk ke? Tak lemas? Aku nak tengok muka je… Muka je… Belum minta yang anatomi lain pun… Muka je… Pleassseee…!

Advertisements

6 Respons to “Lengan…”

  1. entah entah saudarai……

  2. phatlee Says:

    cuba sarung stokin la…hehehe…

  3. Nak berlengan tu camno?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: