Imam Muda

Pernah tonton program realiti TV negara kita Imam Muda yang disiarkan di Astro Oasis setiap minggu? Baca ulasan NY Daily News. Nope… aku belum pernah dapat tonton siri ni tapi nak gak tonton rasa-rasanya. Yang paling kiri dalam gambar tu ada bau-bau bacang atau bau-bau kelapa dengan Mawi ke? Macam nak serupa je tapi tak sama le kan? Kalau program ni terbit lebih dulu daripada Akademi Fantasia, agaknya Mawi akan masuk program ni tak? Sebelum AF dulu dia gagal masuk program apa nama tu… program mengaji ke haper entah. Program realiti gak tu. Dr Amina Wadud tak mahu bangkang program ni ke sebab tak ada peserta wanita?

Advertisements

6 Respons to “Imam Muda”

  1. Sekarang sudah ada hakim syarie pompuan…… Aminah Wadudism gak tu…

  2. tak baik la pootz……….

  3. Mcm2 realiti show ada….dlm yg satu ni, solatnya, ucapannya, pengetahuan @ ilmu, tapi mgkn akhirnya pertandingan puasa sapa paling lama.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: