Kertas Kaca Plastik

Kalau orang hidangkan pinggan dan gelas kertas di majlis kenduri, okey tak? Takkan belum ada orang buat? Zaman aku belum baligh dulu cuma ada KFC dan A&W je kat Malaysia ni. Bila makan kat sana, dai orang serve dalam pinggan tau – entah porcelain ke kaca tak taulah tapi bukan kertas atau plastik. Bebudak sekarang mesti tercekik tulang kalau tetiba KFC dan A&W kembali serve macam tu, kan? Anyways, sekadar nak isi makanan atau minuman je kan? Tapi pinggan dan cawan kertas perlu pokok ditebang. Kalau kaca kita perlu pasir. Sekarang pun dah ada teknologi yang boleh mengembalikan kaca kepada pasir. At least they’re not plastic, kan Miza kan? alamak aiii… teringin nak makan A7W Root Beer Float lak nih… Jom weh! Kau belanja! Aku bayar! Duit kau!

Advertisements

8 Respons to “Kertas Kaca Plastik”

  1. Jom! nak ikut gak. Sebab cuma A@W jer yg ada RootBeer gelas besar ada float camtuh..

    Jommm! Bukit Bintang ada 1 baru bukak sebelah McD dekat Giordano tuh.. cewahhhhh!

  2. ni ajak merompak ke makan?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: