Merapu Pasal Berendam

Berenang memang best. Berendam lagi best. Memang impian sejak dulu nak swimming pool kat rumah. Rasa nak berendam je, terjun dalam pelbagai gaya yang penuh seksi lagi menggelikan. Pool tu tak perlu besar. Yang penting cukup dalam. Masalahnya ialah nak menjaga, kan? Larat ke tidak? Bil TNB dan bil SYABAS lagi? Mampu ke? Boleh ke nak berenang setiap hari? Kengkawan dan kenalan yang ada swimming pool kat rumah atau kat kondo dia orang tu tak berendam setiap hari pun. Tak ada kesempatan, kata dia orang. Habis tu macam mana ya?

Advertisements

8 Respons to “Merapu Pasal Berendam”

  1. ala buat perigi dah……..

  2. letak kolah dalam bilik air je la…. sambil berendam.. pejam mata

  3. sekiranya anda masih berkira-kira tentang bil TNB, bil SYABAS, bil hitu dan bil hini, makanya anda tidak mampu memiliki sebuah swimming pool.
    sekian, terima kasih. 😉

  4. pantai dalam banyak swiming pool…….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: