Hello… Is It Me You’re Looking For?

Ada nostalgia le pulok bila baca laporan ni—

‘Boleh berkenalan?’
Oleh Mary Victoria Dass
2010/08/21

JOHOR BAHRU: “Saya terkejut apabila seorang lelaki yang saya syak salah seorang pemilik rumah yang saya banci, menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada saya untuk berkenalan sebelum menghantar SMS lucah yang meminta gambar payudara saya,” kata seorang pembanci, Nabila Shafiee, 23.

Nabila berkata, ketiadaan beberapa pemilik rumah menyebabkan dia mencatat maklumat nombor telefon bimbitnya di suatu borang yang diletakkan di kediaman penduduk berkenaan bagi memudahkan mereka menghubunginya untuk menyalurkan maklumat berkaitan keluarga masing-masing…(baca habis)

Aku tak pernah buatlah! Bukan nostalgia yang camtu! Cet… Nostalgia tandas awam. Zaman aku kerap guna tandas awam kat shopping kompleks dulu-dulu (nampak sangat sekarang dah bukan kaki merayau kat kompleks berbanding dulu… eheks…), kat dalam jamban lelaki dari pintunya sampai ke dinding memang ada banyak juga nombor henpon awek entah mana-mana. Siap nama. Siap ada komen lagi. Boleh diajak anytime le, hisap terbaik le, handal lancap le, kemut baik le, bla bla bla… Ada sesiapa yang pernah try dail nombor-nombor tu? Hmmm… amacam? Betul ke?

Anyways, zaman sekarang yang dah dekat kiamat ni komen-komen lebih berbentuk universal 1Jantina gitu, kan? Alaaa… macam 1Malaysia juga la… 1Jantina yang tak membezakan antara jantina… Kan? Bukan ke? Ke?

4 Respons to “Hello… Is It Me You’re Looking For?”

  1. Yang conteng kat toilet tu selalu mat2 yg kecewa

  2. ketandusan sangat kali .. hehehehe

Tinggalkan Jawapan

