Berbagai Faces in Facebook

Macam-macam orang letak dalam Facebook. Sejak kebelakangan ni memang aku lebih selalu daripada biasa masuk ke FB sebab sejak kebelakangan ni banyak pula email notification daripada FB aku. Dan sejak kebelakangan ni juga sentiasa ada satu iklan kat sebelah kanan tu tentang . Biasanya memang aku tak ambil peduli apa jua pun iklan kat sidebar kanan FB tu tapi setiap kali aku masuk FB, iklan The Bank Club ni sentiasa muncul di samping iklan lain. Gambarnya pun sungguh menggoda gitu. Maka tadi aku klik juga akhirnya. (AMARAN: Kalau kau orang berpuasa, jangan… I repeat… JANGAN klik sehingga dah iftar!)

Well… gambar dalam entri ni aku kidnap dari situlah. It’s an executive club di Thailand rupa-rupanya. Tak pasti ada kena mengena dengan banking sector atau tak sebab aku lebih sibuk menonton gambar-gambarnya dan videonya daripada membaca teksnya yang semuanya dalam bahasa Thai. Boleh ek buka FB page macam ni? Dan iklankan pula lagi?

Boleh tak kalau nak iklankan pusat pelacuran? Dan… oh ya… Kau orang memang defil kan? Kau orang klik juga ya? Tak sabar ya? Tak tahan godaan ya? Nak join the club? Nak join aku? Cet…! Aku tak bertanggungjawab atas sebab terbatalnya pahala puasa kau orang tau! Ekekekekek… adoi laaa…

4 Respons to “Berbagai Faces in Facebook”

  1. ah sempat jugak gua buka time sahur..

  2. Tahun ini adalah tahun ke 21 aku kerja Bank. Kena fikir nak join The Bank kalau nak kelainan

Tinggalkan Jawapan

