Mandikan Aku

Baru saja lagi berkecimpung dalam dunia membasuh kereta di kedai. Sebelum ni self-service je. Tapi agaknya disebabkan faktor umur kut…? Dan juga sebab ‘kereta’ aku tu sebenarnya standard ‘bas pekerja’. Tak kuasa nak panjat bangku lagi dah.

Semalam Putera Puteri aku sibuk nak ikut. Angkut sekali. Ada peluang tunjuk kat dia orang style karangan zaman aku belum baligh dulu — “Aku Sebuah Kereta.” Dan kali ni “aku dibawa oleh tuan aku ke kedai cuci kereta. Badan logamku disembur air sejuk yang bercampur buih sabun berwarna putih. Aku rasa seolah-olah aku berada di negara Eropah dikerumuni salji yang turun dari langit. Bla bla bla…”

Kau orang habiskan sendiri ajalah karangan zaman aku belum baligh tu… Aku nak sediakan udang nak buat masak mee udang untuk iftar petang ni.

SéLáMáT BéRíFTáR DéNGáN KéSYúKúRáN…

4 Respons to “Mandikan Aku”

  1. ni kalu masuk dapat goodies ape?

  2. chet….

Tinggalkan Jawapan

