Musim Mengesahkan Bersanggama Tak Lama Lagi

Hujung tahun ni banyaklah kenduri kahwin. Ramailah yang menikah. Antara yang menikah tu boleh jadi bekas kekekasih orang lain, mahupun bekas suami atau isteri orang lain kan? Agaknya yang menikah tu barangkali bukan jenis yang tak pernah bersetubuh sebelum tu kan? Tak kiralah sama ada bersetubuh sesama pasangan yang nak menikah tu mahupun bukan. Errr… melampau sangat ke statement aku ni? Melampau sangat ke untuk bercakap tentang realiti? Bercakap je la tapi tau… Tak buat apa-apa pun… Cakap je le yang aku reti. Kau orang tau tak nak buat apa-apa untuk mengatasi masalah ni? Kalau tau, buatlah. Aku setakat tau cakap je laaa… Sungguh! Aku tau cakap je! Kau orang?

By the way, kau orang jangan tak datang majlis kenduri aku dengan Lisa Surihani nanti tau… eheks…

8 Respons to “Musim Mengesahkan Bersanggama Tak Lama Lagi”

  1. bro gua da jatuh cinta la bro…hanya senyum dan berkhayal je….

    • Huh…? Lu jatuh cinta sama siapa? Ni betul-betul atau angau je nih? Kalau angau kena berubat dengan angin malam yang berhembus di taman setiap jam 11:00 malam… begitu katanya Ahlil Nujum Negara… eheks…

  2. betul la bro……jangan kata angin malam kul sebelas,angin pukul 2 pon gua dah try…..

    tapi gua nak ulang skali lagi la bro,hanya senyum dan berkhayal je….

    gua bukan takut si ain,tapi si ain je yang tak takut gua…

    • Lu memang bagus bro, sebab tak gamak nak menyakitkan Ain. Tu sifat yang jauh lebih mulia.

      Tapi bak kata pepatah Yahudi, apa yang Ain tak tau takkan menyakitkan dia… ehem…

  3. uhuk…

    gua pon dah berjangkit batuk dengan lu nampaknya…

  4. ko dengan lisa? ok aku datang. tapi mana kad jemputannya?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: