Atas Sikit Daripada Ipoh

Esok kena pergi Penang. Seminggu. Adoi laaa… Tapi kali ni aku dok kat hotel lain. Kat Mc Allister Road. Maknanya malam-malam aku tak perlu lagi cari makan menapak kat lorong yang kiri kanannya mesti ada amoy, minachi dan anak mami yang akan seru “Abang… mai la abang…”. Entah-entah antara yang pernah menyeru aku tu sebenarnya jantan tak? Aiyaaarrrkkk…!!! Tolong weh…!!!

Anyways… oleh kerana kali ni aku kena tinggal di hotel yang aku rasa macam aku tak pernah duduk sebelum ni, maka aku bercadang nak meneroka dan menjelajah kawasan sekitar yang baru bagi aku ni. Malam nanti le. Seminggu tu beb! Akan terjumpa discovery jenis dan spesis bagaimana le nanti ek? Jeng jeng jeng…

4 Respons to “Atas Sikit Daripada Ipoh”

  1. Kena check semua bro, mana tau ada yang mahu

  2. ding geding gale~

Tinggalkan Jawapan

