Jogho!

Kelantan juara Piala Malaysia tahun ni bila tewaskan Negeri Sembilan 2-1. Tapi pemain Negeri Sembilan yang dapat kahwin artis. Dan pemain Negeri Sembilan juga yang nyaris bercerai dengan artis… Ada pertalian saudara tu tau. Nak juga tengok artis sama artis sejantina jadi biras ni. Salah sorang tu artis idaman aku pula tu… isy isy isy… Mudah-mudahan mahligai yang belum terbina akan terbina dan mahligai yang sudah terbina akan terus utuh, insyaAllah… walaupun tak dapat Piala Malaysia. Piala Malaysia tak boleh bawa mati beb!

8 Respons to “Jogho!”

  1. gua doakan hubungan mereka kekal walaupun jauh disudut hati terdapat luka yang sedang mengalir darahnya..

    hahaha cam harem..

  2. Aku suka bila bab “gomo , gomo, gomo”

  3. apala kau ni.. jogho tu cerita belaga lembu…pasal penderitaan rakyat patani..bukan pasal bola…

  4. ngehhh…! ngehhh…! ngehhh…! sgt suke kat kedua2 nya….yg si wanita tu mang pempuan melayu terklasss… natural sesangat. mang patutler hang gilos bayang.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: