Kalau Ke Langkawi…

Bila orang dapat tahu nak ke Langkawi, lazimnya… lazimnya… orang akan kata apa ya? Rasa-rasanya something like “Kirim coklat!” atau “Kirim rokok sekaton!” kan? Bukan ke? Ke?

Well… aku akan ke Langkawi esok. Naik belon. Kalau kau orang sudi doa-doakan kesejahteraan dan keselamatan aku pergi dan kembali. Setidak-tidaknya doakan yang terbaik untuk aku, boleh? Walau apa jua natijahnya, doakan yang terbaik untuk aku, okey? Aku rasa macam tak sedap hati je untuk travelling ke Langkawi kali ni.

Maka atas sebab tu, sowi… kalau aku beli coklat, dan selamat dibawa pulang semula ke KL, tu untuk Permaisuri, Putera dan Puteri aku serta Ayahanda dan Bonda. Lazimnya dari Langkawi aku tak bawa balik rokok. Aku bawa balik cigar atau cerut… dan tu kalau aku selamat bawa balik benda tu, semua tu pun untuk aku… eheks…!

Seriously though… I have premonition on this. Tolong doakan yang terbaik untuk aku please… Tengkiyu I luv u too…!

10 Respons to “Kalau Ke Langkawi…”

  1. Kat Langkawi dah macam Pat Pong Thailand – tempat urut bersepah2 dan sebijjik macam kat Thailand. happening beb

  2. I luv U too, three four!🙂

    Selamat pergi dan selamat kembali.
    kalu pergi kerana tugas, kerana terperuk kat dewan seminar dari pagi sampai malam, memang ler boring…

    cuba kalu pergi tu ditaja bercuti, dapat lepak tepi kolam renang or pantai, ada lak minah saleh yg hanya bikini 2 pieces.. perhhhh.. mesti tak sabar tuh, kan? kan? bukan ker?🙂

  3. alah… 45mint kejap je… kat sane takde air pocket…! hahahah selamat pergi pulang!

    • Maceh bro! 55 minit pergi dan 1 jam kembali. Tapi time kembali tu delay dekat 20 minit sebab air traffic jam di kedua-dua airport Langkawi dan KLIA… eheks… Boring siot dok dalam pesawat lama macam tu! Dah le kat sebelah bukan awex cun… Dan para pramugari pulok pun sekarang ni dah tak cun belaka… adoi laaa…

  4. semoga selamat la hendaknya…

    mungkin gua terlalu banyak tengok air crash investigation…

  5. raznul faisu Says:

    Baca jer doa naik kenderaan, insyallah selamat

Tinggalkan Jawapan

