“Opocot! Eh?”

Masa kat kedai makan tengah hari tadi, terdengar sorang awek melatah bila beg yang disandangnya hampir jatuh. Apa latahnya?

“Oh pan***!” serunya. Nasib baik kau latah tak kuat dik oiii… Agaknya cepat tersedar diri yang dia tu sebenarnya dalam kedai makan pada waktu lunch. Tapi dalam tak kuat pun aku yang tengah menjamah ayam goreng kampung Mak Jora ni terdengar juga tau… eheks…

Orang lelaki pun kalau melatah antara benda yang disebutnya tu le juga kan? “Oh pan***!” Tu versi shortcut. versi yang panjang sikit biasanya “Oh pan*** mak kau!”

Tapi tak ada orang lelaki yang melatah sebut diri sendiri punya. “Oh k*n*k!” Tak ada. Atau “Oh k*t*!” Pun tak ada. Apatah lagi versi panjang “Oh k*n*k bapak kau!” Dalam keadaan tak berapa nak sedar diri akibat melatah minda subconscious agaknya bertindakbalas secara automatik lalu sebut apa yang pertama sekali atau kerap ada dalam kepala otak si pelatah kut ek? Kalau teori ni betul, maknanya orang perempuan memang tak fikir langsung pasal anatomi kemaluan lelaki ek? Pernah ke dengar orang perempuan melatah “Oh k*n*k!” atau “Oh k*t*!” mahupun “Oh kepala b*n* bapak lu!”? Ada ke?

19 Respons to ““Opocot! Eh?””

  1. Hahahahaha~! Baik I gelak dulu sebelum orang lain komen…!

  2. Apa yang U tulis memang semuanya benar belaka…!

    I latah ringan jer, tapi tak mencarut lagi la setakat nih…

  3. muka cung gairah punya tapi bila melatah mencarut……potong feel terus, memang potong

  4. gua pernah dengar bini gua melatah… “opocot k**e laki aku beso…” ahahaha

    ;)gua sedikit riak! ahahaha

  5. mungkin anu tu sama bentuk kot

  6. Saiz tu relative…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: