Cerewet

Cerewet ni apa ek? Memilih ek? Apa-apa je le. Aku cerewet ke? Tak juga rasa-rasanya. Kalau makan atau minum aku bedal je.

Tapi kalau guna tandas awam aku cerewet kut? Memang aku memilih la… Apa pasal? Kau orang tak memilih ke nak guna jamban? Situasi kecemasan tu kisah lain okey. Situasi camtu tak ada jamban pun boleh berak gak!

18 Respons to “Cerewet”

  1. ada sesetengah perkara yang menuntut kita menjadi cerewet demi kesihatan dan keselesaan. pemilihan tandas misalnya.

  2. firdaus Says:

    Lelaki kurang cerewet kerana bagi perempuan cerewet. Cerewet adalah memikirkan perkara yang remeh temeh. Nak makan – pilih tempat, nak minum, pakai baju apa hari ni, make up kena ke tidak, minyak wangi ok ke tidak hatta pilihan warna baju dalam juga penting

  3. cerewet pilih tandas memang gua agree…

  4. lelaki cerewet adalah gay

  5. Cerewet bab makan kalu, masak sendirik!

    • Perghhh…!!! Tu dah bunyi macam Bonda beta… ekekekekeke…

      Dan sebenarnya ni yang buat wa sayang dan hormat teramat pada Permaisuri beta… Putera Puteri memang cerewet bab makan, tapi dalam tegas-tegas Permaisuri, bab makan akan diturutkannya. Sanggup dia bersusah masakkan juga apa yang bebudak tu suka kalau lauk yang dimasak tadi tak berapa nak boleh blah dengan dia orang… Syahdu beta…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: